Ngn mek guru som har lite tid över i helgen?

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Tjenixen alla glada!
Är det ngn extremt vänlig själ som har tid till att kanske komma hem till mig o hjälpa mig o byta vent fjädrar i helgen eller så tar jag motorn under armen o kikar förbi? kan stå för soppa o kaffe samt bullar =P
en snabb fråga bara nu när 1 fjäder ändå gått av skall jag passa på o byta alla 4 lr?
(Vet inte om min ekonomi klarar av att jag lämna in den e rätt nere o trött på situationen nu)
:( :( :(

Pm,a eller slå en signal på 0737770599
(bor i kärna)

Mvh Joakim

Last edited:
Tjenixen alla glada!
Är det ngn extremt vänlig själ som har tid till att kanske komma hem till mig o hjälpa mig o byta vent fjädrar i helgen eller så tar jag motorn under armen o kikar förbi? kan stå för soppa o kaffe samt bullar =P
en snabb fråga bara nu när 1 fjäder ändå gått av skall jag passa på o byta alla 4 lr?
(Vet inte om min ekonomi klarar av att jag lämna in den e rätt nere o trött på situationen nu)
:( :( :(

Pm,a eller slå en signal på 0737770599
(bor i kärna)

Mvh Joakim

Kolla med Bodingh, jobbar ner på Ahlquist verkstad, han gör inget annat än att skruvar med sin Husabergare på fritiden. Mycket kompetent i frågan.
Annars kan vi hjälpa dig, men tidigast V18, har fullt upp just nu. ca 1 tim jobb, ca 500kr+ mtr. Gratis, då är det nog Bodingh eller Fastbike som gäller.
Hlsn
Thomas

Kolla med Bodingh, jobbar ner på Ahlquist verkstad, han gör inget annat än att skruvar med sin Husabergare på fritiden. Mycket kompetent i frågan.
Annars kan vi hjälpa dig, men tidigast V18, har fullt upp just nu. ca 1 tim jobb, ca 500kr+ mtr. Gratis, då är det nog Bodingh eller Fastbike som gäller.
Hlsn
Thomas

Jag åkte ner med den till Fastbike o lämna in den det hamnar la på ca 2500 ink mats =/

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8