Ngn här som custar v-twin glidare?

Cato

Just Cruisin....
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
im on the prowl...
gillar ju custade glidar hojar stenhårt... framförallt mattsvart o borstad metall...
krom är ok men kan bli too much...
funderar på att i framtiden (snar) skaffa en vn 800 drifter o göra riktigt rå..
ngra som har projekt här?
Berätta!!! : :rock

Titta högst upp i vänstra kanten av ditt Internet Explorer-fönster. Står det "Gynekologstol.com - Här Snackas Det Pensionsfonder" där?

finns väl olika aspekter av hojåkandet precis som bilåkandet...
tex jag gillar min bmw (snabb för en bil) men gillar även de amazoner jag haft...
ni har lite taskig attityd.. och jag har faktiskt frågat om det fanns ngt bra aktivt glidarhojs forum... men det fanns det uppenbarligen inte och fick rådet att stanna här..
ni är alla unkna när jag får fyra replys som alla innehåller samma attityd..
trist att se.. :( :zpy
så det finns ingen här som är tuff nog att åka långsamt med stil? :tummenupp

Cato skrev:
finns väl olika aspekter av hojåkandet precis som bilåkandet...
tex jag gillar min bmw (snabb för en bil) men gillar även de amazoner jag haft...
ni har lite taskig attityd.. och jag har faktiskt frågat om det fanns ngt bra aktivt glidarhojs forum... men det fanns det uppenbarligen inte och fick rådet att stanna här..
ni är alla unkna när jag får fyra replys som alla innehåller samma attityd..
trist att se.. :( :zpy
så det finns ingen här som är tuff nog att åka långsamt med stil? :tummenupp

Siten heter Sporthoj.com, vilket innebär sporthojssnack. Om det var motorcyklar i allmänhet som behandlades så hade namnet varit annorlunda. Du är välkommen att stanna kvar, men koncentrera dina MC-relaterade inlägg till sporthojar.

Finns det inget glidarforum på www.bike.se förresten?

Även om ni som svarat har rätt i sak så håller jag med Cato om att attityden är kass.

Cato skrev:
...så det finns ingen här som är tuff nog att åka långsamt med stil? :tummenupp
Det är svårt att vara tuff och ha stil när man saknar kläder och packväskor med fransar. Men du behöver inte reta oss för det. :rodnar

Om du ska custa så tycker jag du helt klart ska satsa på den här stilen.

Bifogat

• hd.jpg
    hd.jpg
    105.6 KB · Visningar: 357
Sporthoj.com -Här Snackas Det Sporthoj (och standardhojar, motard, grusbusare och diverse 125:or)

Om 50 år kanske Swedie startar Glidarhoj.com? Men jag tvivlar på det. Det finns säkert en version av R1 då också som han kan wheela runt på.

om ni inte hade ngt vettigt att säga så hade ni inte behövt skriva...
finns ju lite annat stuk än fransar o läder.. vilket jag tycker är gubbigt
bilden du visar var najs men mattsvart är det som gäller!
trodde faktiskt att man behövde vara över 21 för att ta tungt mc kort... men de flesta här lever ju kvar i fjortis stadiet vilket i vissa fall kan vara bra...
MEN jag gillar inte när folk försöker ta billiga poänger på mig!
ni fick er säkert ett skratt... brukar ni säga samma sak till folk när ni träffar dom irl? tror inte det.. så var tuff bakom tangent bordet...
jag ställde en simpel artig fråga och förväntar mig ett trevligt svar...
hade vart bättre om ni inte svarade alls!!

Cato skrev:
om ni inte hade ngt vettigt att säga så hade ni inte behövt skriva...
finns ju lite annat stuk än fransar o läder.. vilket jag tycker är gubbigt
bilden du visar var najs men mattsvart är det som gäller!
trodde faktiskt att man behövde vara över 21 för att ta tungt mc kort... men de flesta här lever ju kvar i fjortis stadiet vilket i vissa fall kan vara bra...
MEN jag gillar inte när folk försöker ta billiga poänger på mig!
ni fick er säkert ett skratt... brukar ni säga samma sak till folk när ni träffar dom irl? tror inte det.. så var tuff bakom tangent bordet...
jag ställde en simpel artig fråga och förväntar mig ett trevligt svar...
hade vart bättre om ni inte svarade alls!!

är detta ett sporthojsforum eller inte tror du? :whip
om du gillar fjortisar har du kommit fel prova istället:

www. pedofil.du

Last edited:
McB skrev:
Siten heter Sporthoj.com, vilket innebär sporthojssnack. Om det var motorcyklar i allmänhet som behandlades så hade namnet varit annorlunda. Du är välkommen att stanna kvar, men koncentrera dina MC-relaterade inlägg till sporthojar.

Finns det inget glidarforum på www.bike.se förresten?

Är det du som avgör vad som ska pratas här och vem som får vara här?
På sporthoj.com snackas det förutom sporthojar även motard och 125or. Varför skulle inte han kunna starta en tråd om customs. Skärpning.

Menvafan, det HETER ju sporthoj.com ok? Du kör inget heterosnack på en bögsajt utan att få rektioner heller, visst?

Pedosajt blabla osv

kolla, som ngn skrv bike.se

eisbaer skrev:
Är det du som avgör vad som ska pratas här och vem som får vara här?
På sporthoj.com snackas det förutom sporthojar även motard och 125or. Varför skulle inte han kunna starta en tråd om customs. Skärpning.

Hur definierar vi en sporthoj? Massa dyra plastkåpor? Nej, det funkar inte. Alla hojar där man kan ägna sig åt aktiv, sportig körning tycker jag kan kallas sporthoj. Detta innefattar alltså motarder, streetfighters och i viss mån 125or.

Det enda vi kan vara överrens om är att det INTE innefattar glidare.

Och nej, det är inte jag som bestämmer. Mitt första inlägg var menat med glimten i ögat, ursäkta om det inte uppfattades så. Mitt andra inlägg var en förklaring till varför jag skrev som jag skrev.

Det hela är ganska enkelt egentligen. Siten heter Sporthoj.com. Hade den hetat Motorcykel.com så hade allt vart lugnt, men nu är det ju inte så, och glidarsnack borde således förpassas till ett för det dedikerat forum.

Just my 0.2$.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...