New guy!

Big Tyrone

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2011
Hoj
z750
Tjena!

Nybliven MC-åkare och även ny här på SH!
Tog kortet 6 juli nu i år och köpte hojj för ett par veckor sedan,
de blev en Kawasaki z750 ! :D

Ha det fint!

/Niklas

Inte en dålig första hoj där inte, en av mina "måste köpa" hojar faktiskt men arbetslös och 19 år som man är så går det inte ihop sig! Kör "försiktigt", alltså håll dig på vägen och va rädd om fotgängare och hojen OCH DIG SJÄLV :D

Inte en dålig första hoj där inte, en av mina "måste köpa" hojar faktiskt men arbetslös och 19 år som man är så går det inte ihop sig! Kör "försiktigt", alltså håll dig på vägen och va rädd om fotgängare och hojen OCH DIG SJÄLV :D

Tack tack! :)
Inte kul o vara arbetslös, har själv varit det innan jag fick mitt nuvarande jobb :/

Welcome, och grattis.

Tackar! :yoparty

Last edited:
Välkommen! Men jag har en fråga: Varför vänta så länge på att köpa hoj? Åkt på annat? Själv var jag hojkåt som sjutton när jag tog kortet 21/6 och fick inte köpa nån hoj förrän nästan 3 veckor senare och då var jag närmre döden än aldrig tidigare.
Välkommen som sagt var!
/Milla

Välkommen! Men jag har en fråga: Varför vänta så länge på att köpa hoj? Åkt på annat? Själv var jag hojkåt som sjutton när jag tog kortet 21/6 och fick inte köpa nån hoj förrän nästan 3 veckor senare och då var jag närmre döden än aldrig tidigare.
Välkommen som sagt var!
/Milla

Tack! :)
Jobbade väldigt mycket övertid under juli och augusti månad, därför sparade jag ihop de sista och köpte lite senare istället för att hasta iväg och köpa hojj direkt efter jag fått mitt kort, hade knappt någon tid över att köra på under den tiden ändå. Trots att det kliade i fingrarna att få köra fick jag vänta lite!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025