Neu!

candy cane skrev:
äntligen hittat rätt!! :banana här kommer nog spenderas några timmar av avundsjukt drömmande tills jag blir gammal nog att köra själv...

Välkommen

P.s du är gammal nog o köra själv.. :7peta
 
candy cane skrev:
hade egentligen aldrig tänkt att skaffa en rosa busa...
men jag ska nog göra det nu i alla fall! bara för att det skulle sticka så många i ögonen.. :7peta

Det ar inte så at jag mistar natte sømnen over detta, det ju bara en Suzuki..En rosa Zx 10' daremot då hade jag nog blivit blivit ursinnig...:mad: .......

****Bara skojar****
 
candy cane skrev:
äntligen hittat rätt!! :banana här kommer nog spenderas några timmar av avundsjukt drömmande tills jag blir gammal nog att köra själv...

Jag har då drömt färdigt :) Ska göra slag i sak till sommarn och ta kortet så fort som möjligt, har ju köpt en hoj nyligt som står och glänser i garaget. Men men det blir en lååång vinter.

Du har väl planerat att ta kortet till sommaren va? :tummenupp

Och ihjälkommen ska du vara....ööh jag menar välkommen :tungan

Edit: Köp en mindre hoj nu till sommaren, tråkigt å vänta tills du fyllt 21 bara för att få köra busan. Men du väljer ju själv när du börjar köra :)
 
Last edited:
Victor skrev:
Är ni här och larvar er utan mig, vafan!
Nu blir det förfest inför fredagen hemma hos mig. Ta med egna dunkar.


Bulten undrar om han är välkommen? Han ber om ursäkt för sist, det blev visst lite mycket.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top