Nervös...skrivning imorgon

Taaack alla! :-) 54 så jag klarade mig väl med nöd o näppe....men så skönt o ha det gjort! :-)
dock såg jag nu att det är ca 6 veckor väntetid för uppkörning :/ känns ju sådär att åka typ 80 mil för en uppkörning 2 veckor innan den som ligger 8 mil hemifrån. Finns det något sätt att påskynda allting, dvs ringa o höra om dem får in några avbokningar eller är de bara ställa in sig på sex veckor? Bokade via nätet...

Satt i exakt samma situation och bokade också via nätet, gick däremot in 3-4 ggr per dag och tittade inom ca 10 mils radie och hittade alltid en tid lite tidigare för varje gång. Så från ca 6 veckor blev det 1 1/2:D ligg i bara!:D grattis förresten.

Hoppas uppkörningen går bra nu med:)
Sjukligt nervig inför min...

Taaack alla! :-) 54 så jag klarade mig väl med nöd o näppe....men så skönt o ha det gjort! :-)
dock såg jag nu att det är ca 6 veckor väntetid för uppkörning :/ känns ju sådär att åka typ 80 mil för en uppkörning 2 veckor innan den som ligger 8 mil hemifrån. Finns det något sätt att påskynda allting, dvs ringa o höra om dem får in några avbokningar eller är de bara ställa in sig på sex veckor? Bokade via nätet...

Bra gjort.
Och det är bara att ligga på och kolla efter närmare liggande tider, det kommer antagligen dyka upp återbud.
Och om inte, om 6 veckor är det fortfarande lite säsong kvar. :hihi

Stort grattis. :) Bara att göra som de skrivit tidigare, ligg på och leta efter återbudstider. Du bor ju rätt mitt emellan Gävle, Västerås och Uppsala, skulle förvåna mig om det inte dyker upp någon avbokning i någon av dessa städer.

Om du får uppkörning i Västerås, så får du hälsa Sala när du åker igenom. :) Jag har ganska nyss flyttat därifrån. :)

Stort grattis. :) Bara att göra som de skrivit tidigare, ligg på och leta efter återbudstider. Du bor ju rätt mitt emellan Gävle, Västerås och Uppsala, skulle förvåna mig om det inte dyker upp någon avbokning i någon av dessa städer.

Om du får uppkörning i Västerås, så får du hälsa Sala när du åker igenom. :) Jag har ganska nyss flyttat därifrån. :)

Ah, sala är inte långt ifrån bara fyra mil! Jag ger en vink från dig när jag åker förbi nästa gång! ;D:tummenupp

Ah, sala är inte långt ifrån bara fyra mil! Jag ger en vink från dig när jag åker förbi nästa gång! ;D:tummenupp

Tack, det var bussigt. :) Och vi får hålla tummarna att du får en tid snart. :)

Gör som jag, Jag hittade en tex 5 veckor fram. Så varje dag kikade jag när jag inte hade något bättre för mig via nätet, så ombokade för varje dag det kom en tid som var tidigare:) När jag kuggade kollade jag hela dagen och hittade en tid dagen efter;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT