Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för era svar! Det är väl just dem mer fordonspecifika jag är lite mer orolig för...som hjullager,dämpare,svingarm,skiv o trumbroms osv osv...B-kortet har man ju sen förut så man tycker ju lite trafikregler och skyltar sitter kvar iallafall!
3gånger för 125a och 2gånger för mellanklass (3gånger för bil också). Man ska inte bli för nedslagen när man kuggar, bara hem å boka nyttLycka till!
to cool for school, skit i å skriva. kör som en äkta OUtlaAaw!
hahaha inte i detta läge ;-) är väl bra mycket coolare att visa att man har sitt kort än o åka som om man hade ett![]()
Lycka till!Du kommer att klara det med bravur.
Jag låg på gränsen, men klarade både B och A på första försöket. Jag gick tillbaka och ändrade ett svar, vet ej om det var till det bättre, dock. Om det var det, så var det räddningen, jag jag fick precis lagom många rätt för att bli godkänd.
![]()
Tack för era svar! Det är väl just dem mer fordonspecifika jag är lite mer orolig för...som hjullager,dämpare,svingarm,skiv o trumbroms osv osv...B-kortet har man ju sen förut så man tycker ju lite trafikregler och skyltar sitter kvar iallafall!
Du som förmodligen har ett nyare B-kort än mig, och repeterat allt nu inför A-kortet.. Hur ska man köra i en rondell nuförtiden?
Jag körde upp sist -99, och det känns som att reglerna ändras varenda år..
/ Lurar på att ta BE som privatist
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT