Neopren / våtdräktshandskar ska åka utomlands

Tur att Mark e "välbyggd" men ni bör nog ha med någon sjukvårdskunnig för ni lär bli kraftigt nerkylda.

Har gjort isdyk med semidry efter en kvart va all känsel borta och det va svårt att komma upp ur vaken.

Va försiktiga nu

Tyvärr är det bara en nackdel att vara "välbyggd" i detta fallet då man har sämre blodcirkulation.

Last edited:
Litet meddelande ifrån Mark.. 1,5m höga vågor och snorkallt i vattnet. Hoppas han har gott om värmande grogg med sig :)

lever han..hur gick det...bilder info tack..e ju minst sagt lite orolig för mark...

Mark, om du nu inte har nån balle kvar så finns det faktiskt andra grejer du kan hålla på med ... läsa böcker å se på TV å sånt, t.o.m. åka hoj:tungan

Försök nu inte spela mystisk, upplys oss med lite bilder och historier!

\m/ FÖRGÖRAREN

Cykelstyret - jag tror minsann att du borde få pris för "killen hela dan" eller något, så som du ställer upp! :tummenupp :)

Kan inte bara någon som har haft kontakt med Mark eller den mystiske Martin skriva att allt är ok?

Är de fortfarande kvar i Danmark?
isf kan jag tänka mig att Marks snåla sida visar sig. :rolleyes:
När vi åkte till tyskland stängde han av mobilen utanför sverigegränsen för att slippa betala något extra...:tungan

Jag tror allt är skitbra! Jag litar på Mark! :tummenupp

Har en hälsning från Mark:

"Jag är förkyld. Njuren jobbar. Hockeyfrisyren är faktiskt kvar. Åka mer ring ska jag aldrig mer göra, den här värken håller på att ta livet av mig."

Har en hälsning från Mark:

"Jag är förkyld. Njuren jobbar. Hockeyfrisyren är faktiskt kvar. Åka mer ring ska jag aldrig mer göra, den här värken håller på att ta livet av mig."

Skönt å höra att han lever iaf :)
Ska bli spännande å lyssna på Morrongänget på måndag! :D

Cykelstyret - jag tror minsann att du borde få pris för "killen hela dan" eller något, så som du ställer upp! :tummenupp :)

Hehe, tack för de fina orden :) Kul å kunna hjälpa te lite. Då å då behöver man ju de själv me :)
Sen får man va lite snäll me så att tomten kommer med en Daytona till en :kär

Last edited:
Det finns massor med bilder osv men jag är lite trött i hatten så det får vänta lite. Vi har iaf haft riktigt roligt och det har inte inträffat nåt allvarligt.

Bifogat

• DSC00352.JPG
    DSC00352.JPG
    41.8 KB · Visningar: 101
Last edited:
Det finns massor med bilder osv men jag är lite trött i hatten så det får vänta lite. Vi har iaf haft riktigt roligt och det har inte inträffat nåt allvarligt.

Härligt å höra! :tummenupp
Se till å inte sov för hårt ifall Morrongänget ringer imorgon :)

respect ....fan vilken bedrift....e det ett rekord eller???
grymt vågat uppdrag.....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...