-= Neonljus =-

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Japp, nu har mina neonljus kommit... :banana He he, detta ska bli roligt... :D :hihi

"Alltid retar det någon" :7peta :rofl

(Nej, det kommer inte sitta på permanent. Jag kommer tejpa fast det med silvertejp när jag vill ut och larva mig nån kväll...)

Bifogat

• neon22.jpg
    neon22.jpg
    68.1 KB · Visningar: 249
Ser inte riktigt om de är blå eller lila. För du vet väl att det är übergay-lila(RR) som gäller?

Såg några moppekillar i sommras med neon,dom stod och pratade utanför ICA sen burnade dom iväg,jag har inte sett dom efter det.

sätt dem på ryggen eller i datorn

eller som ett par antenner på skallen

Du skulle ju köpt übergaylila då hade det ju vart PhEtAsT i stan DiReKCt. Blir säkert koolt, alltid retar det nån som sagt. :yoparty

Klart grabben ska ha en husvagn!

Nämen vill han ha neon så låt han ha det, ser löjligt ut på moppar, kan se bra ut på motorcyklar..Dölj lysröret bara satt inte det syns..

hehe, tror inte på att någon lägger ut pengar på att reta andra på det viset, tycker du inte att det är lite häftigt själv ändå???

Dags å köpa goldwing kanske... :rolleyes: Hår på ryggen?? :D

Last edited:
för min del får alla köra med julgransslinga runt hela bågen om de tycker att det är snyggt. neon är häftigt, det har jag hört på tv, så det så!

Firefly skrev:
Japp, nu har mina neonljus kommit... :banana He he, detta ska bli roligt... :D :hihi

"Alltid retar det någon" :7peta :rofl

(Nej, det kommer inte sitta på permanent. Jag kommer tejpa fast det med silvertejp när jag vill ut och larva mig nån kväll...)
GO FOR IT !!! :banana :banana

Dom är bara avundsjuka :hihi

Yes! På med dem bara. :tummenupp

Men..gör ingen ful-installation, utan en riktigt fet "Fast&Furious"-variant, t ex med plexi under kutsen.

Ju fler det retar...desto bättre! :rofl

Glöm inte att ha en knapp på styret, så att du snabbt kan släcka dem om Harry dyker upp. Det spelar ingen roll om man ser neon-rören eller inte, man får INTE avge ljus i någon annan färg än vitt/gult framåt och rött bakåt. M a o, neon är endast godkänt att "parkera med". (Fast det vet väl alla, samt att förbudet inte gäller Guldvingar i kvartsmiljonklassen.)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT