Neon/signalfärgad jacka

Ska du ha det för att synas?
Har du redan ställ osv?

Köp en varselväst istället,finns på tex Biltema för några tior och du syns förmodligen likabra.

R1 racer skrev:
2123289 Ska du ha det för att synas?
Har du redan ställ osv?

Köp en varselväst istället,finns på tex Biltema för några tior och du syns förmodligen likabra.

Jo jag har ställ och vill synas bättre ibland. Får kolla Biltema.

Har vid flera tillfällen "talat" med bilförare som varit nära att ställa till en vurpa. Flera har sagt att de inte såg mig. Skall köra färgglatt ett tag får vi se om det gör någon skillnad.

provade i höstas med varselväst, illgrön.... :tummenupp
Snacka om att bilister saktar in å håller farten nere när man kommer ifatt.
Lätt att köra om å bara gasa vidare... :D

Gabor skrev:
2123333 provade i höstas med varselväst, illgrön.... :tummenupp
Snacka om att bilister saktar in å håller farten nere när man kommer ifatt.
Lätt att köra om å bara gasa vidare... :D

Jepp jag ska oxå testa detta i år för egen säkerhet,hur det sedan ser ut det bryr man sig inte om vad andra tycker.
Såg här omdagen en gubbe på glidare som hade illneongröna kläder, jacka/byxa.Det såg ut som en kommunalarbetare :hihi men skitsamma för han lär synas väl i trafiken.

Själv fått varselväst från jobbet med dess logo på ryggen :4skrika hm funderar på att ändra trycket.

Undrar om rättsväsendet hade haft synpunkter på om man gjort reklam för deras sajt www.polisen.se på ryggen :hihi
Bör ju inte vara olagligt.....fast visst vi har inte längre yttrandefrihet i Sverige

R1 racer skrev:
2123368 Jepp jag ska oxå testa detta i år för egen säkerhet,hur det sedan ser ut det bryr man sig inte om vad andra tycker.
Såg här omdagen en gubbe på glidare som hade illneongröna kläder, jacka/byxa.Det såg ut som en kommunalarbetare :hihi men skitsamma för han lär synas väl i trafiken.

Själv fått varselväst från jobbet med dess logo på ryggen :4skrika hm funderar på att ändra trycket.

Undrar om rättsväsendet hade haft synpunkter på om man gjort reklam för deras sajt www.polisen.se på ryggen :hihi
Bör ju inte vara olagligt.....fast visst vi har inte längre yttrandefrihet i Sverige

reklam på ryggen, www.polisen.se, måste fungera. Brottsförebyggande åtgärder ska ju premieras... :tummenupp :D ....reklamsponsning kanske.??

*/ ?>
Back