Neon på en hoj

Neon är det självklara valet, tycker man inte d e snyggt så kan man ha d för att reta upp folk :D

Tyvärr är rören lite känsliga för hastiga nedsläpp av fram eller bakhjul så man kan behöva några i reserv om man har otur....

bling bling, har inget själv, men hade nog kunnat tänka mig att på rätt båge rätt gjort kan det säkert bli tufft, men men... finns väl kanske värre saker. Men vad är det för fel att färgmatcha skinnställ och hjälm med bågen?

Sätter ju hellre Neon på hojen än att jag gör om det till en streetfighter....

Det vara ngn nu som kortat sin dämpare...det var bra att han vågade göra ngt eget tyckte en del....

Att sätta neon på hojen är väl som all annan styling, undertail, solocuts, häftiga tankstickers, tonade kåpglas osv...

Varför skulle det vara "bögigt" med neon? Har alla bögar ett neon rör i röven eller vad?

Satan vad jag ska montera på neon på mon hoj innan jag börjar åka nu, den ska lysa som en Amerikansk "ett päron till farsa firar jul" julgran!
Sedan ska vi se om det är några som vill komma nära hojen för att se hur allt är monterat eller vart man köpt det osv....

Läs nu ovan med lite ironi, men inte bara det!

För jag tycker att det kan vara lite flashigt med lite spex grejer, för det är ju just mycket det, det ÄR!

//Niklas

Jonne_boy skrev:
att ingen sagt det förut..

det är GAY. så ÄR det :mattias

man behöver inte vara gay för att man pimpar upp hojen :4skrika
då kan man ju säga att alla som kromar sina ramar, svingar osv är gay, eller :confused: :confused: :confused: :confused:

Panos skrev:
man behöver inte vara gay för att man pimpar upp hojen :4skrika
då kan man ju säga att alla som kromar sina ramar, svingar osv är gay, eller :confused: :confused: :confused: :confused:

Panos, det är ok att vara gay. Om du varit med från början kunde du tex kännt till att lila depåstöd är gay - men ok. Mintgrön är mestadels synt.

benrangel skrev:
Panos, det är ok att vara gay. Om du varit med från början kunde du tex kännt till att lila depåstöd är gay - men ok. Mintgrön är mestadels synt.

jag har tyvärr inget emot bögar :)

Chrizze skrev:
Jag kör båge för att det är kul, inte för att folk ska titta på mig, eller vad är annars meningen med neonljus? Sen ser det ju förjävligt ut

Du tar aldrig ett varv inne i stan då eller?

är det gay med 125:a och neonställ? hehe ne, inte ska vi dissa varandra, folk tycker olika, så är det bara. bättre att alla bara :fyllisar

pimpbikes är för oss som INTE har tummen mitt i näven, ni andra som säger det är gay, är väll oftast ni som just har tummen "MITT I NÄVEN" hahaha!

(kromad ram???.HHöömmm.jag som trodde jag höll på med högglanspolering,hahahha)

ÅÅååå angående NEONLJUS klart som f.. man ska ha det, de e ju supergay, men det är ju inne att vara det tydligen, gay då då, (de har jag sett på tv, alla stochkolmare vill ju vara det).

*skämtsam* :D

Efter ett besök på Mc-mässan så ville promt tjejen ha blått neon ovanför motorn på sin hoj och vem är jag att säga emot. Det blir till att montera neon.

TLS skrev:
Efter ett besök på Mc-mässan så ville promt tjejen ha blått neon ovanför motorn på sin hoj och vem är jag att säga emot. Det blir till att montera neon.

Hälsa henne att hon får åka ner på torget i byn och hänga vid korvmojjen med 18åringarna med moppemuschar och hottade 240is sen :D

måste erkänna att jag aldrig sett några 240 eller moppar med neon, däremot har jag sett några toyota supra och lite annat ögongodis med neon. lägg ner nu, vill folk ha neon så låt det vara så. som jag sagt innan, folk får gärna ha julgransbelysning på skinnstället om de tycker att det är snyggt. Nu sjunger vi We shall overcome! :4skrika

Hultan skrev:
Kan väl vara coolt, det har bara blivit en grej för tillhörighetssökarna här på forumet att säga: "Öhhh tönting med neon"

Lika mycket som att GR är löjlig, eller alla som inte vet allt från start är moppefuckon.

Kör med neon om du tycker om det, Skit i dom som är rädda för att vara sig själva..

Exakt!! Det är bara att folk inte vant sig ännu. Dom kallas bakåtsträvera, backstugesittare och dom tvättar fortfarande sina kläder med tvättbräda i sjön.

Nä på med neonljusen bara coolt. Kolla på bilarna alla skall tex ha xenonljus nu för tiden. Vad är skillnaden att lacka om hojen i skrikiga färger eller klämma dit lite fräcka neonljus???

Enligt info så kommer Rossi ha ett neonupplyst reklammärke på sin hoj 2005 :tummenupp

JB

pakopak skrev:
måste erkänna att jag aldrig sett några 240 eller moppar med neon

Inte jag heller förens jag en kväll förra vintern stövlade ut från BLÅ en sen onsdagskväll och möts av en fullständigt ostylad VOLVO 740 med NEON undertill!!! Matt blekblå och plåtfälgar... suck! :zpy

Tänkte givetvis "Only in Eskilstuna!!!" :pangihuve

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...