Neon PÅ Hojjen????

Stenis

YAMAHA BROTHERS
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
En blå MT-01 05 med Akrapovic
Är det någon som försökt montera det på hojjen??
ja har gjort ett tappert försök men det jävla röret tålde ju för fan inte lite regn :mad: :mad:
men med en satans massa silikon så går det nog!!! :tummenupp

ser ju ganska pläppigt ut på kvällen :squid

Läste nånstans i en tråd att man kan trä in röret i en bit genomskinlig slang..skyddar visst bra.

Re: Re: Neon PÅ Hojjen????

Rodentboy skrev:
Läste nånstans i en tråd att man kan trä in röret i en bit genomskinlig slang..skyddar visst bra.

Japp stämmer bra, kompletterar dig. Bensinslang =)

hmm... nej nej, så här ÄR det.... :rolleyes:

neon på en yamaha från -54 är gay. :zpy däremot neon på en sprojlans gsx-r 1000, R1, zx-10r eller liknande är däremot inte gay!! :bow

ja håller mé, klart d kan va neon på hojjen.. hur kul hade de vart å se "the fast and furious/ 2 fast 2 furious" om bilarna inte haft neon?? helt klart att de é stämmningshöjande, även på sportbågar ;).. har gjort ett litet försök mé neon ja, som jag ska fota nu när d blir kväller :tummenupp..

Faan va' kaxxigt Stenis, klart du skall ha' neon på hojjen. Jag
tror rejvis har testat något med ljus, kan ha' varit lysdioder,
hans retta va' med i senaste BIKE.

/n

om man ändå hade en kamera som inte sabbade hela effekten totalt.. aja, här é en bild på ett puttelitet neonrör som sitter på min hojj.. ska grejja lite mer för kraftigare effekt... å ja lovar, d ser mycke bättre ut i verkligheten så, ja tycker fortfarande neon é garejt :tummenupp

Bifogat

• 11q.jpg
    11q.jpg
    41.5 KB · Visningar: 1,440
heNkOne skrev:
om man ändå hade en kamera som inte sabbade hela effekten totalt.. aja, här é en bild på ett puttelitet neonrör som sitter på min hojj.. ska grejja lite mer för kraftigare effekt... å ja lovar, d ser mycke bättre ut i verkligheten så, ja tycker fortfarande neon é garejt :tummenupp

Nice :] Det finns inga gränser för stylandet ;)

självklart inte, går å styla hur mycke som helst, *nästan*.. men efter neonbelysningen å en annan baklykta så tror ja nog d tar stopp för mig ett tag framöver i varje fall ;)..

Porrigt med neon juhh!! :D
img3eaac7aba9d11.jpg

img3eaac7b963d71.jpg

När det gäller tvåhjuligt så är det ju typ bara scooter-mopedister som har neonrör... Det är ju ffs original på en del nya scootrar.

Men om du nu ska ha det så ska du ju täta med silikon.
Det fungerar ju på samma sätt som när du sätter dom på bilen väl, det får ju inte komma in fukt i dom.

Ja tackar er alla men ja får nog köpa nya rör för det ja har nu
är helt kass :mad:
men det va skit snyggt så länge det funkade :rock
:squid

GAY som gay det låter ju lika ..... kristet låt som blev lite modifierad. :zpy :zpy :zpy :skrämd

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...