nej nu orkar jag fan inte mer..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Seriöst jag vet att jag har varigt dryg, irriterande och allmänt jobbig men vafan har jag gjort för att förtjänna allt jävla oflytt som drabbar mig?

Jag lyckades just kugga min 8:e uppkörning(a1:3 a:1 b:4) pga nervositet okej fine jag ska inte ha körkort och är totalt livsfarlig i trafiken säger den statestiken saken är den att körskolan undrar varför jag inte redan har körkort då jag kör fel fritt med dom. :huvet
Nu har jag inga pengar till uppkörning och jag måste ha körkort för att ta mig till mitt helg jobb och crmn är tydligen hel död är billigast på blocket med en fräsh crm (förfan ALLT är ju bytt på den!)

Mina ända glädjeämnen i livet är mc körning och enduro (patetiskt jag vet) och nu kan jag inte göra något av dera.
Tjejen jag hade på g total dissar mig, jippie första gången jag vågat sattsa på 1 år och det går åt helvete...
I måndags ska jag hämta ut min dator som slutat fungera trodde det skulle täckas av försäkringen men nix att antivirusprogramet dom stoppa i som va korrekt uppdaterat inte hjälpte täcktes inte hade jag däremot bakat över den med bilen jag inte får köra så hade den täckt det men nu fick jag betal 800 för den, när jag kommer hem innser jag att windovs inte alls är instalerat som dom sa.

Jag började tränna seriöst i förra veckan när jag insåg att jag hade en månad till mönstring. På torsdagen får jag hjärnskakning efter att ha gått genom en 12mm tjock glasruta som en i klassen kasta i huvudet på mig och kan inte tränna tor-fre. lördag blir jag förkylld så jag har inte kunnat tränna så jag kommer troligen inte komma in eller bli satt på civilplikt(vilket är värre än att inte komma in..)
-Gymgrossisten har blåst mig på 1000 spänn.
-Bilen har körförbud om 3 veckor pga dålig kat (som jag inte har råd att laga)
-Jag har aldrig haft mkt finnar men nu är det mer finnar i mitt ansikte än i eskilstuna
- Jag har tre ogjorda uppsattser i skolan som försvann när datorn krasha (vilket lärraren självklart inte tror på)

Jag kan ärligt talat inte komma på en posetiv sak med mitt liv. Fyfan vad gör jag för fel egentligen?
Jag lovade mig själv föra året att vara mer posetiv och inte tänka på mina misslyckanden men det håller inte längre..

:pannkyss SÅja det ordnar sig!

Nu är du schyst förbered på resten av alla små helveten en människa måste genomlida på en livstid! :tummenupp

Det vänder får vi hoppas!!

Som jag såg någon här på SH skrivit.
Ingen dör oskuld, livet knullar oss alla.

Nu är du schyst förbered på resten av alla små helveten en människa måste genomlida på en livstid! :tummenupp

Sant, kriser gör en starkare. Möjligtvis mer bitter oxå men det är en annan sak. Du kommer ur det här.

3209092 :pannkyss SÅja det ordnar sig!

Det vänder får vi hoppas!!
Mjo vist men det här va senaste veckan. Hela mitt liv har gått i samma tema iaf dom 10 senaste åren.

Ja hoppas du har rätt om det.

Antar att du menar att du har tre ogjorda uppsater, för att du hade tre gjorda som låg i den kraschade datorn? ;)

Lider lite med dej. Ibland så skiter det sej bara, ibland allting samtidigt.

Bryt ihop & börja om :)

Livet suger..
Det är värst i början, sen blir det bara värre och värre :D

Bara o bita ihop.

som någon sa till mig en gång:

"Life is excruciating pain.
most times it comes as a steady stream of pinpricks, but sometimes all at once.
"

eller som jag brukar säga:

FaR Åt Hel*Ete, Mig KnäCkEr Du InTe! medans jag räcker finger åt gubbtjyven i skyn.

så ja Prulle, tänk så här: nu kan det väl knappast bli värre? Eller ja, värre kan det nog bli, men det är statistiskt otroligt :tummenupp

Själv blev jag utslängd från lumpen idag :(

3209217 Vad hittade du på för dumheter då? :va

Tare lugnt prulle, snart är du klar med allt skit och kan flytta från den där jävla hålan. Bara sälj allt du äger och dra!
Japp Det är faktiskt plannen men vetefan om man vågar med min jävla otur fyller väll nån min väska med knark i singapor eller nått...

Japp Det är faktiskt plannen men vetefan om man vågar med min jävla otur fyller väll nån min väska med knark i singapor eller nått...

Då får du snuva tulltjänstemännen och polis på konfekten genom att dra i dej hela skiten och surfa genom passkontrollen :yoparty :tuttar :D

"Det löser sig", sa käringen som sket i vasken.

Bryt ihop och gå vidare. :tummenupp

Se det från den ljusa sidan (det har jag själv aldrig gjort), nu kan det ju bara bli bättre? :tummenupp

Det finns ju dessutom alltid någon som har det värre.

Å andra sidan så det ju aldrig för sent att ge upp.

Som jag såg någon här på SH skrivit.
Ingen dör oskuld, livet knullar oss alla.

Ja, det är nog Tingeling eller vad hon hette som skrev så, och det heter fortfarande "Nobody dies like a virgin, life screws us all". Allt kan man inte översätta till svenska. :mad: :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman