Nej! Nu måste de bli sagt!

• Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date

HanneZ

Guest
Nej! N måste de bli sagt!

Har länge gått o tyckt att bakdelen på gsxr 96-99, den där runda baken, e så jävla ful. Ser väl hyffsad ut med skjutssadel på men med cutsen på tycker ja den sen riktigt skum ut. Då e den nyare gixxern möe snyggare o även den gamla.

Nån som tycker som ja? Alla verkar tycka den e så jävla snygg?!?!

*huka sig från slag från alla gixxern ägare 96-99*

=P

Mvh. Hannes

Du är inte den ända!

Och den där otroliga fula lyset på Gixxer -03!
Fyfan, att dom har förstört lyset som var så snyggt på -02'an

*duckar för Gixxer -03' ägare* :hördu

Den är ful på sätt o vis. Vad jag inte gillar med GSXR 96-99 modellenra är att bakdelen/ramen pekar så pass mycket rakt bakåt, nästan neråt. Det gör att stuket på hojen hamnar på :3freak sidan.

lykta

ja! lyktan på nya gixxern har ja osså reagerat över. Tur dom bygger bra motor!

Ja usch å fy för att Suzuki gör hojar som inte ser ut som alla andra.

Jag gillar inte alltid Suzuki's design idéer. Men bara att dom inte gör hojar som ser ut som alla andras gör att jag vill ha en Suzuki. :)

People to kill:
Hannez.

Bara en på listan idag? Det var inte dåligt, hinner nog med en fika efteråt också... :crash

Nerrå skämt å sido, den är fulfin tycker jag. Kör oftast med skjutssadel men tycker den är snyggare med enkelcuts. Iofs är det en smaksak, min är lite ombyggd dock, bifogar en liten bild :)

Bifogat

• 100_0537.jpg
    100_0537.jpg
    96.2 KB · Visningar: 496
mjo, därifrån ser den ju ok ut, o i övrigt e den jävla snygg.

*pliiis dånt kell mi*

=P

Jag tycker "gamla" häcken ser rätt okey ut faktiskt även med cuts...Den nya är ju snyggare men man är ju inte gjord av pengar...Har köpt undertail till min nu med blinkers i bakljusen.Får se hur det blir när den kommer tillbaka från lacken.

Alla har vi olika smak...

Ps: gillar inte heller 03:ans framlyse...

Håller nästan med, tycker att ni har helt rätt angående 1000R:s framlyse som var skitsnyggt och blev mindre lyckat på 03:an

Vad det gäller gixxer 96-99 så tycker jag den är mkt snyggare med skjutssadeln än med enkelsits, men fortfarande ful i största allmänhet.

Hagsters var dock lite bättre :tummenupp

HanneZ skrev:
Har länge gått o tyckt att bakdelen på gsxr 96-99, den där runda baken, e så jävla ful. Ser väl hyffsad ut med skjutssadel på men med cutsen på tycker ja den sen riktigt skum ut. Då e den nyare gixxern möe snyggare o även den gamla.

Nån som tycker som ja? Alla verkar tycka den e så jävla snygg?!?!

*huka sig från slag från alla gixxern ägare 96-99*

=P

Mvh. Hannes

Ord. Ser ut som en Volvo 544.

Där fick du, Hagster.

Klaga inte på bakdelen. Den kanske kräver lite tillvänjning men sen älskar man den. Innan jag själv hade en gixxer av årgång -98 så tyckte jag inte så värst mkt om designen på den men sen när man hade haft sin hoj ett tag och vänjt sig vid den så älskade man den. Den är FET! :bow

Gilgo skrev:
Fet var :fakta!
I betydelsen tjock och omfångsrik då :D Men den e ju iaf bra å ha på touring etc. eller då man helt enkelt vill stuva undan en del i 'bagaget'
/F.

Det var förra ägaren som gjorde hål i cutsen och satte dit något slags lyse under, ser snyggt ut med de blinkers som sitter på.

valmers: Är fortfarande övertygad om att det var du som sjöng med sha boom på arenas 4års-jubileum. :P

Sen är det som Gilgo säger, den är fet när man vänjer sig vid den, riktigt snygg!

K-Micke skrev:
Det konstigaste med SRADen är hålet mitt på ramen.
Tar man bort plastlocket så kan man sticka in en lång skruvmejsel och
komma åt skruven till klammern runt insugsrören. :3freak
Varför vred dom inte klammern 90 grader så man kommer åt
skruven från insidan?? Obegripligt.

Även nya gixxer 1000 har dessa eminenta hål. Så det måste va bra för nått eftersom Suzuki fortsätter ha dom kvar. :va

Bifogat

• hålet.jpg
    hålet.jpg
    84.6 KB · Visningar: 199
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats