Neeej!

Mögel skrev:
Vad menar du? Jag kör ju varje dag i den här jävla kylan(Jag har inget bil körkort), Och nu börjar jag bli sjuk... :huvet

men vad har du för kläder på dig ,,

ledb skrev:
Å i Milano är det strålande sol och 15+ :)

Kör hoj till jobbet varje dag, och tog en sväng till Passo Penice på 25 mil tor
förra helgen. Lite kallt på högre höjder, snö vid sidan av vägen och massor med
grus på vägarna - för att inte tala om lera - men rätt trevligt ialf :tummenupp

jävla gris säger jag bara :pannkyss

Wargen skrev:
Varför händer detta min första säsong när ja ska ta kortet 12 maj o allt? :huvet
Jag har också tidspress, klarar jag inte blir jag väl kock eller nått i lumpen. :huvet

Lugn hörni, det ska ju bli sol och 2-6 grader varmt fredag-lördag. Planerar lite repa då.

zajtar skrev:
men vad har du för kläder på dig ,,

Jag har ett underställ och cross byxor och en enduro jacka, Och cross stövlar, Och en cross hjälm, Och cross glasögon med rolloff (Så jävla coolt :yoparty ) Och typ en halsduk! Men jag brukar bara frysa om näsan, Men jag kan ju inte använda min integralhjälm, För det passar ju inte till cross kläderna... :hihi

Och när man kör i ca: 160km/h när det är -17 på morgonen brukar kylan ta sig in överallt.. :död Undra hur kallt det är i vinden? Måste ju nästan bli dubbelt!

HELVETS JÄVLA BAJS!!!!!! HATA SNÖ!!!!!!!(jag känner mig lite upprörd, hörde nåt snack om att polerna ska byta plats...kanske börjar bli läge nu??)

Snöar där jag bor!
Börjar tro att vår och sommar bara är en myt som inte finns.
Funderar på vad som är bäst, att emigrera till varmare breddgrader eller att gå i idé tills det är sommar och sol!

Det snackas ju så mycket om växhuseffekten och global uppvärmning.
Men vart fan e den nu. Dom bara lovar och lovar :huvet

Mögel skrev:
Jag har ett underställ och cross byxor och en enduro jacka, Och cross stövlar, Och en cross hjälm, Och cross glasögon med rolloff (Så jävla coolt :yoparty ) Och typ en halsduk! Men jag brukar bara frysa om näsan, Men jag kan ju inte använda min integralhjälm, För det passar ju inte till cross kläderna... :hihi

Och när man kör i ca: 160km/h när det är -17 på morgonen brukar kylan ta sig in överallt.. :död Undra hur kallt det är i vinden? Måste ju nästan bli dubbelt!

oke men då får du skylla dig själv hahahhaha
men häng på imorn om det blir så ska jag å polare ut å köra imorn

peter R1 skrev:

det snöar lite lätt i gbg nu med,
konstigt dom sa att det inte skulle snöa idag .
det skulle snöa på söndag ..
och nu när man kollar på aftonbladet sida så står det helt nåt annat
dom kan fan inte bestämma sig

zajtar skrev:
det snöar lite lätt i gbg nu med,
konstigt dom sa att det inte skulle snöa idag .
det skulle snöa på söndag ..
och nu när man kollar på aftonbladet sida så står det helt nåt annat
dom kan fan inte bestämma sig

förbannade amatörer! fuck 'em! :4skrika

tat lugnt från o med den 26é stiger det rätt upp, är ju bara ca 10 dagar kvar

http://wwwa.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&myadc=0&traveler=0&zipcode=EUR|SE|SW021|GOTHENBURG|&metric=1

Last edited:
Back