Neeej!

YES, YES, YES!!! Kan inte jag åka hoj(pga kass hoj) så skall fan inte ngn annan få göra det heller. Våren kommer när min hoj är klar, så enkelt är det :tungan :tungan

Har man tur kanske det är lagom att börja köra till semestern :huvet

Bara att återgå till idet. :mad:

Vi är väl 22 000 medlemar här.... Om alla går ut o släpper en brak-skit samtidigt så borde ju det påverka atmosvären på något sätt...

F U C K ! ! !
De e bara till å :öl tills våren kommer.

allt suger, å ja som fick mina nya blinkers ida... ja behöver för fan inte en hel månad på mig att sätta dit dom, innan d e dax att köra!!!! :huvet

Va i H- VETE är detta för något.... Tur att man ska åka på restresa snart...

Hoppas på ett vartm och soligt egypten med mycket dykning... :)

///Micke

hade min första körlektion idag och har nu fått blodad tand. Tror fan inte jag skulle klara av att göra ett uppehåll med körlektionerna på grund av vädret... Har aldrig fått så mkt valuta för de 800:- jag betalade idag... :tuttar

Blanco skrev:
Vi är väl 22 000 medlemar här.... Om alla går ut o släpper en brak-skit samtidigt så borde ju det påverka atmosvären på något sätt...
Jag släpper flera varje dag, vad gör ni...? :D

Fyyyy!!!

Å inte blir det bättre av att snacka med en kompis idag som bor på Island som undrar om jag kör hoj än då det är +8 där och hojar som e ute å kör.... :argpådato

Smartswede skrev:
Fyyyy!!!

Å inte blir det bättre av att snacka med en kompis idag som bor på Island som undrar om jag kör hoj än då det är +8 där och hojar som e ute å kör.... :argpådato

å här på irland har vi 12 grader och solsken :P :fyllisar

Nänänänänä, vänta nu!
Vi ska ju för f-n ha träningsläger i Malmö i mitten av april... :mad:

Filip RSR skrev:
Nänänänänä, vänta nu!
Vi ska ju för f-n ha träningsläger i Malmö i mitten av april... :mad:

I mitten av April lär det vara rätt schysst väder här nere i Malmö... så du behöver inte oroa dig!!

Back