Neeej!! Nu kom det... Som en bomb!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ve och fasa...

Ända sedan sista STCC-racet och sedan efter ERF på Atorp har det där sjukliga narkomansuget efter att få race:a varit som bortblåst. Jag har till och med kunnat tänka på annat i sängen innan man somnar och har inte smidigt några storslagna planer alls inför 2006.

Men nu blev det som vanligt igen - det slog ner som en bomb på jobbet idag och tankarna började vandra. Ska verkligen denna vinter bli lika hemsk som den förra? Får hoppas dom sänker spritskatten så man kan dricka sig igenom denna vakum-årstid och komma ut fin o fräsh på andra sidan. :död

Fy satan va snabbt jag ska köra nästa år... ojojoj, det är så det kryper i kroppen ;)

Don Quixote skrev:
Ve och fasa...

Ända sedan sista STCC-racet och sedan efter ERF på Atorp har det där sjukliga narkomansuget efter att få race:a varit som bortblåst. Jag har till och med kunnat tänka på annat i sängen innan man somnar och har inte smidigt några storslagna planer alls inför 2006.

Men nu blev det som vanligt igen - det slog ner som en bomb på jobbet idag och tankarna började vandra. Ska verkligen denna vinter bli lika hemsk som den förra? Får hoppas dom sänker spritskatten så man kan dricka sig igenom denna vakum-årstid och komma ut fin o fräsh på andra sidan. :död

Fy satan va snabbt jag ska köra nästa år... ojojoj, det är så det kryper i kroppen ;)

Mmm...då kan du gissa om jag har abstinens. Racepremiär får vårt team nästa säsong. Att man längtar! :)

Enkelt fixat: kör enduro!
Kör hela vintern hela sommaren, inget meck (nästan) bara tvätta, tanka och köra! Roligt som helvete och träning flera gånger i veckan! Vad mer kan man önska sig????

(Jo, man kan önksa att man inte sitter med atlanten mellan mig hojen. Jobbar nämligen i USA nu)

Ingen fara. Skruva däck å vänta på isen. .... Sen är det bara att träna.
(Rossi sladdar)

Ja Björn varför inte vi fixar ett gäng däck street Fighter mode på Cyklarna och ut på sjöarna vid mina föräldrar finns en hel del Sjöar i Bollebygd :banana

Men ett stort problem kvarstår dock det brukar frysa dåligt här nere :(

Denna vinter kommer bli den längsta i manne minne jag har köpt ny hoj som jag knappt har kört en meter med..Tjejen har sagt till mig att nu får jag lungna mig med snacket om motorcyklar och mitt surfande vid sporthoj ändå så sitter man här...finns det några piller mot detta begär Det finns ju nikotin plåster .Är det sant att man kan äta Adrenalin i piller format vem skriver ut det isof :nurse

men som sagt vi får dricka smuggel sprit (allt annat är för dyrt) och Drömma i vinter hur vi gasar runt på banorna i sommar,Snacka taktik och jaga sponsorer

Jag önskar att jag kunde gå i ide som en björn men det går nog inte men jag VILL :fatta!

over and out

Sälj möget och skaffa en cross att leka med under vintern, och när sommaren dyker upp så säljer du crossen och köper en 06!

Ps. Vakuum stavas med två "u"! :fyllisar

oscar skrev:
Sälj möget och skaffa en cross att leka med under vintern, och när sommaren dyker upp så säljer du crossen och köper en 06!

Ps. Vakuum stavas med två "u"! :fyllisar

gör som vanligt folk, isracedubba några däck, ut o kör på isen! :yoparty

... svår abstinens... var "tvungen" att kolla på faster .. dvd1 & 2 häromkvällen...

sen sitta o tankar ner alla motogp från i år... och vänta på cdn från roadracing.se...

Vintern ska bli den värsta på 40 år, så det blir nog ingen islossning förrän slutet av maj. Snöskoter är kanske lämpligaste fordonet.

:tomten min julklapp till alla som redan har abstinens :D

Varför inte hänga med till Spanien 27/12-31/12 det finns många arr. som ordnar bandagar då.

Gixxer 1000 skrev:
Vintern ska bli den värsta på 40 år, så det blir nog ingen islossning förrän slutet av maj. Snöskoter är kanske lämpligaste fordonet.

Varför inte hänga med till Spanien 27/12-31/12 det finns många arr. som ordnar bandagar då.

Det lät ju underbart skoj! Men det lär väl inte vara direkt jättebilligt? :(

Tappade sugen helt i slutet av sommaren pga banvurpa med knäckta revben, men nu börjar suget sakta att återvända, kurerar mig med Minomoto inomhus när abstinensen är för stor.

Cross eller enduro är oxo kul men man blir både skitig och blåslagen så det har jag lagt ner för många år sedan.

Hade en CR450 på åttotalet, ett brutalt monster som vi körde långa hopp i grustaget med, jag lyckade spräcka ramen ett antal gånger samt slita isär bakre stötdämpare, tröttnade på alla blåmärken och mekande så jag sålde hojen till en snubbe som sedan provade att maxa den på motorvägen tills den skar, tvåtaktscrossar är inte optimala att göra långa fullgasrepor på motorväg med.

Gixxer 1000 skrev:
Det är inte så dyrt från ca 850/dag till lite över 1000 lappen beroende på arr.

Men det lär väl tillkomma ngn spänn för att resa, frakta hojen, boende osv...

Suget kan vara forodande. Sitter nere i UAE pa jobbb, men har ar det atminstone sommar!! (+36)
Kan tankas att vi aker nagra grabbar till Dubai (1h med bil) och hyr oss varsin R1:a och kor pa deras superfina racetrack!
Kostar om inte en spottstyver, sa iaf valdigt rimligt.

MEn jag har sa svart att se mig sjalv pa en Yamaha.... :lol

Gixxer 1000 skrev:

Ska ner 6 månader från hösten -06:D då slipper man den här skiten

Don Quixote skrev:

Jo tack suget är svåååårt. :huvet
F.. jag som hade det så bra o tyckte att rr inte var nå skoj längre.
Jag skulle inte ha kört det där b-racet.:kocko
Nu sitter man där i skiten igen.:va Fast det känns rätt bra:)

Vi får köra en GP500 serie på datorn i vinter helt enkelt!

Torkel skrev:
Vi får köra en GP500 serie på datorn i vinter helt enkelt!

Varför det får bli allmänna ÖL kvällar och MOTO GP 4 hemma hos mej iställe Björn om vi nu inte fixar isdäck

:banana

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back