nedlagda torrentsajter

Grabbar, girls..

Usenet är skiten.

Om ni vill skaffa er koll på läget, gå in på flashback och läs på! :yoparty

Den aktuella tråden är på 180 sidor!:3freak

Lust att skriva en sammanfattning? :tummenupp

Edit:Efter att nu prövat Usenet så måste jag nog hålla med dig Kodden, detta är fan bra skit! :)

Maxar min ADSL-lina (dvs mellan 1.8-2mb/s) hela tiden. Enormt utbud. Man tankar ner utan att behöva tanka upp något.
Minus för kostnaden 11dollar i månaden och utbudet på på swesub är inte så stort(ännu).

Last edited:
Den aktuella tråden är på 180 sidor!:3freak

Lust att skriva en sammanfattning? :tummenupp

Edit:Efter att nu prövat Usenet så måste jag nog hålla med dig Kodden, detta är fan bra skit! :)

Maxar min ADSL-lina (dvs mellan 1.8-2mb/s) hela tiden. Enormt utbud. Man tankar ner utan att behöva tanka upp något.
Minus för kostnaden 11dollar i månaden och utbudet på på swesub är inte så stort(ännu).
och en crashcourse i usenet.
nån som har lust att skriva en :D

Joråsåatt..

http://www.slyck.com/ng.php

Bra usenet-guide.

Som klient rekommenderar jag SABnzbd+. Gratis, drar lite datorkraft och kan scanna av vissa usenetsajter via RSS = helt automatiserad nerladdning av det man själv ställer in. :yoparty

Hastigheten är helt oslagbar jämfört med allt jag testat tidigare, jag ligger stadigt på en genomsnittshastighet på omkring 10.5 mb/s. :fyllisar

Nackdelar är att det kan vara svårare att få tag i gammalt och / eller svenskt material men om man som jag ger blanka faen i sådant så är det en guldgruva. Och jo, det blir dyrt! Måste ju köpa nya diskar hela tiden när skiten bara rasar in. :hihi

Last edited:
verkar ju lite intressant.
fattar jag det rätt om jag antar att:
enda skillnaden är att man betalar för att ansluta till en server som har alla grejer man ska tanka, och resten är "som vanligt", använda 3e partssidor för att söka reda på .nzb för att tanka?

Invite till [FONT=Verdana, Arial, Helvetica]Swetv.org någon? :)
[/FONT]

verkar ju lite intressant.
fattar jag det rätt om jag antar att:
enda skillnaden är att man betalar för att ansluta till en server som har alla grejer man ska tanka, och resten är "som vanligt", använda 3e partssidor för att söka reda på .nzb för att tanka?

Japp! :tummenupp

swepirazy.org uppe som vanligt igen också :banana

Kör själv på torrentleech för allt mainstream-material, de har iof inte mycket swesub material men allt kommer tidigt där och mina HDD sätter hastighetsbegränsningen. Har invites men ger inte bort dem utan motprestation....

För motogp och all annan motorsport rekommenderar jag racing-underground.] . Har dock inga invites över men där finns folk i racingforumet som delar ut...

tvtorrents.com om man gillar obskyra TV-serier. Invite only....

Last edited by a moderator:
tycker att torrentleech är lite rörig, svårt å se snabbt vad det är som finns.. men de fanns mkt grejer iaf:)

Jag tror att det här är bra, det leder till att dom små trackersarna försvinner, dom stora ser till att bli kvar (flyttar servrar/säkrar upp) vilket leder till en koncentration av användare/torrenter som gör att hastigheterna går upp.

Som det är nu så hittar man samma sak på tio olika trackers med en seedare på varje (som alla har döpt om filen på sitt sätt).
I framtiden kanske alla tio seedarna befinner sig på samma tracker och seedar samma fil.

Jag tror det är bra att alla "svensson" trackers och liknande lägger ner.

Så blir det inte lika mycket uppmärksamhet mot de som varit med i gamet ett tag :hihi

Jag tror det är bra att alla "svensson" trackers och liknande lägger ner.

Så blir det inte lika mycket uppmärksamhet mot de som varit med i gamet ett tag :hihi

Jag som mest slangar sånt som är lite udda (nej, inte fetisch-porr, gammal motorsport) ser ju gärna en koncentration, dessutom tror jag inte svenska piratjägare bryr sig om att man slangar hem rallycross EM 83, MotoGP 500cc eller annan gammal skit

Jag behöver en tracker med elektronisk musik. Förr var jag medlem på Oink, som var jävligt bra, men de la ju ner efter att ägaren hämtats av polis förra hösten. Sen stängde Soft MP3 efter PB-rättegången så nu står jag helt utan musiktracker och misären är total. Spotify funkar inte för där finns knappt nåt elektroniskt alls tyvärr. Halp plz! :(

Torrentsite öppen för reggning
swepiracy.org
Fri leech till 11/06 23:59
vassego .... sprid till likasinnade då det behövs seeders/leechers
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Torrentsite öppen för reggning
swepiracy.org
Fri leech till 11/06 23:59
vassego .... sprid till likasinnade då det behövs seeders/leechers
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Verkar gräjt! :tummenupp

Hur måste ration ligga till för att man inte ska bli utslängd? Försökte lösa reglerna men hittade inte på något angående detta.

BITSOUP.COM!

Finns det någon reggad på bitsoup som kan hjälpa mig?

Jag har glömt mitt login och får inget nytt mail när jag klickar på länken i mailet man får för att bekräfta att man vill ha nytt lösen.

Kan mycket väl tänka mig att lösenorder ändras men att jag inte får något mail.

Någon vänlig själ som kan/vill kontakta admin och be dom hjälpa mig?

Min mail som jag får första lösenordsmailet till är, hennig@home.se.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti