Nattsudd i Häckeberga

oGGe skrev:
För de va nog inte ironi... :va

jahaja. det framgick inte. den lilla crazy smileygubben förtydligade det inte direkt.

om det faktiskt var jättetydligt och jag bara är dum så får jag väl be om ursäkt för jag brukar alltid bli irriterad på folk som inte fattar min ironi. men ja, i skrift får man kanske vara lite tydligare när man är ironisk. antingen överdriva mer eller sätta hundra smileys med blink i ögat eller dylikt.

Last edited:
Fett med nattrejs, många djur att döda.. eller kanske inte när man tänker efter, kör inte på natten i Häckeberga, ni kommer att.....

NEJ nej nej nej.....

NI FÅR INTE KÖRA PÅ NATTEN :mattias

Det är jättefarligt... :fakta

Om ni gör det ändå kommer jag inte på nästa gazz :mad:

oGGe skrev:
hehe de e roligt :yoparty

synd att din låter som en moppe :tungan :rofl

Hahaha :rofl .... Många saker har man hört innan men inte det. Men de bjuder vi på, bara de går som faaaaaaan :yoparty

Får väl helt enkelt reklamera Hindle-systemet dårå :tungan :rofl

Clara skrev:
så är det ju faktiskt inte. det vet alla som har en hamster, katt, kanin eller dylikt hemma, eller alla som tagit en promenad sent på kvällen/natten och hört rådjuren gapa.

Precis, som dangerous dave sa... djuren gör precis som vi (läs=brudarna) du beskriver det själv.... gapar och råmar! :lol

Tänk på att det är fredag killar... det e animal party i häckeberga ikväll! Rätt som det är står det en hare och kastar cheeze-balls på er från vägkanten! :banana

GSXR1100R skrev:
Fett med nattrejs, många djur att döda.. eller kanske inte när man tänker efter, kör inte på natten i Häckeberga, ni kommer att.....

kommer att... FIXA MIDDAGEN eller :rofl

Köra på natten de brukade vi göra när vi körde rally me bilarna på skogsvägar uppe i norrland, för då kan man ju gena hur mycke som helst i kurvorna.

Just innan man kommer till en kurva slår man av lyset för att se om de kommer nån från andra hållet, sen på med lyset och full spetta me ställ över hela vägen :yoparty

Jobbigt bara om man möter nån som gör lika dant :rolleyes:

/R

trollkarlen skrev:
Köra på natten de brukade vi göra när vi körde rally me bilarna på skogsvägar uppe i norrland, för då kan man ju gena hur mycke som helst i kurvorna.

Just innan man kommer till en kurva slår man av lyset för att se om de kommer nån från andra hållet, sen på med lyset och full spetta me ställ över hela vägen :yoparty

/R

:rofl :lol dinga norrlänningar

trollkarlen skrev:

/R
Fan va fegt,, kör utan lyse hela vägen som Kungljung gjorde.. hans hoj lekte slakthuset hela väge... kungligt.. :Bugar

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien