Nattkörning Qatar, MotoGP 2008

har en fråga om rossi?? :P, jag läste någonstans att han skulle köra 2008 säsongen o sen skulle han börja med f1
Det stämmer inte. Han verkar ha lagt ner tankarna på F1 helt och räknar med att köra ca 5 år till (om han inte vinner alla race nästa år, då ska han lägga av ;) ).

Är det någon som testat 720-sändningen på motogp.com? Hörde rykte om att den hackar. Det är mitt enda alternativ nu sedan com hem-fanskapet ersatte Eurosport med TV4sport

Hos mig funkade den si så där men det beror nog mest på anslutningen. Har man bra fjutt i sin lina så bör det funka, annars kan man ju alltid köra med någon av de mindre upplösningarna.

Jag beställde för den här helgen. Var trycker man för att titta sen? Tänds den gröna lampan bredvid "live video" eller?

Hos mig funkade den si så där men det beror nog mest på anslutningen. Har man bra fjutt i sin lina så bör det funka, annars kan man ju alltid köra med någon av de mindre upplösningarna.
Telia 24 Mbit/s (i praktiken 12-13 Mbit/s) borde därmed kunna funka?

Telia 24 Mbit/s (i praktiken 12-13 Mbit/s) borde därmed kunna funka?

Jag kör på com hem's 24/1 och körde trådlöst igår. Kommer upp i en bandbredd på ungefär 1300-1500 då så att dra streamat 500kbps är inga som helst problem.

Gustav O: Har dom inga kommentatorer?

Tipset i kväll ligger på att Stoner tar pole och att någon rookie e med i första startled, Dovizioso!! HRC kommer att visa upp ett bra kval i kväll :)

Last edited:
Det är ju lika tyst nu! Har jag glömt klick i någonstans att jag vill ha en kommentator eller har dom ingen?? :confused:

Det är ju lika tyst nu! Har jag glömt klick i någonstans att jag vill ha en kommentator eller har dom ingen?? :confused:
Har du bild?

Eurosport har friidrott, trots att det är i tablån att det ska vara kval...!!!

Ångrade mig, nu är dom där. :)

En kommentator är inte att tänka på på motogp.com eller? Dammit - men gött att det är igång :)

Hayden ser utt att köra med 07an va?

Last edited:
En kommentator är inte att tänka på på motogp.com eller? Dammit - men gött att det är igång :)

Hayden ser utt att köra med 07an va?

Japp, Hayden är ute på 2007an.

Jag undrar om de tar ut kvaldäcken redan nu mtp den sjunkande temperaturen?

rookies, etta och tvåa
hela första ledet Yamaha
hela första ledet Michelin
RdP bästa Honda.

vem hade tippat detta?

Kul med 2 SBK-mästare i första led ;)

Toseland tycker jag går från klarhet till klarhet. Bra jobbat av satelitteamet!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti