Natthumor

Haha. ere nån som sitter i ett övervakningsrum och börjar garva vid 13:44 XD

Jag hoppas att någon hånar dina gamla släktingar och lägger ut på Youtube också, oavsett "sammanhang"

Du tycker inte att man ska håna gamla människor för att de innehar respekt enkom för att de är gamla det har vi förstått.

Men sen hoppas du att folk ska håna äldre människor som är släkt med mig. Vad har du för gås oplockad med mina äldre släktingar? Är det mig du vill åt eller dem? Jag skiter i att folk hånar folk på nätet oavsett så det är dem du vill åt. Du vill alltså undanta en viss skara äldre människor från dina bittra principer och uppmanar till hån mot dessa. Inte för något DE gjort utan för att deras barn i sin tur fått barn du tycker illa om. Är det deras fel?

Du tycker inte att man ska håna gamla människor för att de innehar respekt enkom för att de är gamla det har vi förstått.

Men sen hoppas du att folk ska håna äldre människor som är släkt med mig. Vad har du för gås oplockad med mina äldre släktingar? Är det mig du vill åt eller dem? Jag skiter i att folk hånar folk på nätet oavsett så det är dem du vill åt. Du vill alltså undanta en viss skara äldre människor från dina bittra principer och uppmanar till hån mot dessa. Inte för något DE gjort utan för att deras barn i sin tur fått barn du tycker illa om. Är det deras fel?

Du hade inga problem med att håna någon annans äldre släktingar, men när det kommer till dina egna är det fel?

Seså, lägg ut en bild/film på din mormor nu och skriv något hånfullt, det är ju bara kul!

Abelseth kommer säkert med fler roliga kommentarer också.

Du hade inga problem med att håna någon annans äldre släktingar, men när det kommer till dina egna är det fel?

Seså, lägg ut en bild/film på din mormor nu och skriv något hånfullt, det är ju bara kul!

Gamlingar som försöker prata engelska är skitkul, oavsett om det är min farsa eller valfri snubbe på tuben.

Skillnaden är att min farsa vet att jag tycker det är hysteriskt kul medans youtube-skådisen går lyckligt ovetandes.

Kliv av dina hästar eller erkänn att det är du på klippet.

Jag är full av roliga kommentarer :rolleyes:

Gamlingar som försöker prata engelska är skitkul, oavsett om det är min farsa eller valfri snubbe på tuben.

Skillnaden är att min farsa vet att jag tycker det är hysteriskt kul medans youtube-skådisen går lyckligt ovetandes.

Kliv av dina hästar eller erkänn att det är du på klippet.

Och ja! sluta va PK! Du tycker det är roligt :yoparty

Nej det har jag aldrig sagt. Läs en gång till. Det är du som av principiella skäl tycker det är fel men samtidigt uppmanar till hån av en utvald skara äldre. Du uppmanar till något du två inlägg tidigare tar kraftfull ställning mot.

Det är den undermineringen av din konsekvens och trovärdighet jag ifrågasätter.

Hade jag filmer på det så absolut! Det är som killen som filmar sin arga farfar som svär över teven. Löjligt kul.

men jeffla grinpickar!
det här skulle ju vara en humortråd. jag har inte skrattat en enda gång än...

ontopic please.

får väl dra en dålig vits då tills ni sansar er igen...

vilken app är den viktigaste appen i juletid?

sen-appen... (används med fördel till julskinkan) :arsele

precis börjat jobba i göteborg... :rolleyes:

Passa dig, göterborgshumor är vanebildande, snart är du en sån där "goo göbbe" som går omkring och ordvitsar hela dagarna...

Jag gick skola med en göttlaborjjare, han sov djupt på en lektion ända tills läraren sa något om att "fetta in" något

Då vaknar den jevvla göteborgaren med ett ryck och skriker " Sa du fetta?" (på göteborska)

Mäh, sluta Ap(p)a dig...

Appar bäst, som Appar sist...

Alla känner Appen, men Appen känner ingen...

Passa er för den nya välfärdssjukdomen => (L)appsjukan!!

App, App, App, INTE skratta...:glömdet

Last edited:
men jeffla grinpickar!
det här skulle ju vara en humortråd. jag har inte skrattat en enda gång än...

ontopic please.

får väl dra en dålig vits då tills ni sansar er igen...

vilken app är den viktigaste appen i juletid?

Nähfan, det måste väl ändå vara julkl?

Mäh, sluta Ap(p)a dig...

Appar bäst, som Appar sist...

Alla känner Appen, men Appen känner ingen...

Passa er för den nya välfärdssjukdomen => (L)appsjukan!!

App, App, App, INTE skratta...:glömdet

Krockat så mycket i dina dagar så du inte får köra mot rött längre:confused:

Ring Therese Matsson och be henne ställa upp med proffs så
jag slipper leka med efterblivna.

Du vet lite action när jag tog helikoptern till jobbet medans du red omkring med din blåljusförsedda käpphäst i lekparken och fick spö av en 12 årig blondin , sprang gråtande hem till mamma och fick tutte:D

Du e kass - nu åker filmen upp på flashback:D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...