Nattens vaken i p3

Swedda

Ge mig ett brejk, broder lax
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
2006 Zx6R
Var det någon som lyssnade på "Vaken" inatt på P3?? vid 03:30 fick folk ringa in om berätta vad de tyckte om motorcyklister.

Ringer in nåt jävla spån och skäller som fan på alla som han kallade det "tomtar" som kör 170km/h Det roliga med det hela var hur han själv satt och skröt om sin BMW 740 och att han också minsan körde för fort, Jag ligger ju på 110km/h vettu åså kommer det 7-8 jävla tomtar i 170km/h man hinner ju inte se dom. Jag tycker inte ett dugg synd om de när de kör ihjäl sig.

Så sitter arslet och säger samtdigt som han erkänner stolt att han också kör mot h-begränsningen. Blev så förbannad att jag var sugen på att ringa in själv och fråga va gubbf*n pratade för skit...:kulspruta :mattias

haha:D finns på nätet, ca kl. 03.20

"ett helt batteri"

"pucko i roten"

"när dom här tomtarna kommer ut"

"jag kör 110-120, jag har en bra bil":va

"Sveriges längsta högerkurva" vilket tjat om den :D

haha:D finns på nätet, ca kl. 03.20

"ett helt batteri"

"pucko i roten"

"när dom här tomtarna kommer ut"

"jag kör 110-120, jag har en bra bil":va

"Sveriges längsta högerkurva" vilket tjat om den :D

ja han va ju helt...ja va säger man.

Hörde också i natt när han rinde in. Jag och min arbetskamrat kom fram till att han måste vara full eller nåt. Gick bara sen och skrattade åt den stackars idioten.
:pangihuve

Hörde också i natt när han rinde in. Jag och min arbetskamrat kom fram till att han måste vara full eller nåt. Gick bara sen och skrattade åt den stackars idioten.
:pangihuve

haha vilken lirare. Lät som en blandning av fylla och trötthet. var faktiskt kul när han berättade att han själv kör förtfort och klagar på andra.

Ligger dock lite i det han säger även fast att jag kanske helst inte vill erkäna det, men han kunde ju inte direkt få fram något vettigt.

Men vi vet ju i alla fall vart längsta högerkurvan finns nu;)

Här finns programet
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/nyhetssidor/sandningsarkiv.asp?programID=2689

Kom det inte senare fram att han hade samma snitthastighet som spånen hade? Han skröt väl om att han åkte någon sträcka på en viss tid då låg väl hans hastighet på ca 170kmh.

Kom det inte senare fram att han hade samma snitthastighet som spånen hade? Han skröt väl om att han åkte någon sträcka på en viss tid då låg väl hans hastighet på ca 170kmh.

Han sa något om att han körde 120 mil på 7 timmar! :tummenupp Som sagt, smart kille!

Är ju det som är behållningen med nattradio.
P3 rockar fett på natten med alla psykfall som ringer!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg