natt problem på lms

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
jag har hört en massa folk snacka om moppedister som ränner runt på lms på natten jag hittade lite bilder på team 013s sida som är på nattligt besök på sviestad om det skulle vara till intresse....

bilder finns på deras sida www.team013.tk

Bifogat

Last edited:
Vilka jävla moppefuckon, som kan göra den sidan, men inte kan skramla ihop 200 spänn för att regga en riktig domän.. :7peta

men alltså, var hittar du de här bilderna? orka söka igenom 400 moppebilder...

edit: tydligen orkade jag visst det. 15 april -05. men är det ookej att de är där?

Last edited:
gå in på main menu sedan metings sedan 15 april 05 och blädra fram till bild 57 ungefär

zhapod skrev:
Vilka jävla moppefuckon, som kan göra den sidan, men inte kan skramla ihop 200 spänn för att regga en riktig domän.. :7peta

men alltså, var hittar du de här bilderna? orka söka igenom 400 moppebilder...

edit: tydligen orkade jag visst det. 15 april -05. men är det ookej att de är där?

Klart det inte är okej!
Det ska vara tyst efter kl 20! Och det blir ju säkert vi som får skiten för det också, om folk tror att det är hojar...
= inga flera bandagar osv...

Jag blir så jävla sur när folk bara ska hålla på och ta sig en massa friheter på andras bekostnad!!!

Chrille skrev:
Det är själve fan att det ska se ut som det gör egentligen.. Förstår ju Syss men i en perfekt värld hade ju inte en fan brytt sig om att det surrade runt moppar på en motorbana.

Moppefjun härjar på nätterna och vilket ställe kan vara bättre att härja på än avlyst område?
Naturligtvis behöver man försöka få stopp på det, men visst är det synd. Det skulle ha byggts ett par hopp åt dom och öppnat en korvmojje egentligen.

Visst, hade allt funkat hade det väl inte varit några problem... Men nu har vi ju inbrott i våra byggnader två ggr/mån ibland, och det är ju lätt så att misstankarna riktas åt ett visst håll när man får se sånt här...

Och eftersom vi redan har problem med att få tider till våra evenemang och dylikt gör inte det här saken bättre... :4skrika

det var rätt mycket snack om deras hemsida. utan att veta gissar jag på att det är det som rensats. det blev lite låg nivå på det mot slutet, om jag minns rätt.

Det skrevs bara en massa trams som "skit på dig" " Du med" etc. ect.
Håll er till problematiken istället. Visst kan trådarna få spåra ur men det finns ju gränser.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back