Nationaldan ?

Hur ska denna firas frågas kom?
Sprit modell 1a maj?

Patriotiska yttringar likt att fästa pappersflaggan man får på köpet med dagstidningen på hojen och åka runt i staden är väl inte helt fel.
Måttligt intag av alkohol, ex vis öl går också för sig, men då faller hojåkningen efter det, så ta det kvällstid.
Dagen efter jobbar man ju i år, så lagom är en dygd.

Det är ju inte 1'a maj man firar med sprit, utan valborg, eftersom 1'a maj infaller dagen efter och är lämpligt röd och ledig.
Då kan man ju ta i ordentligt med spriten, och således vara plakat på 1'a maj....

Vi (jag och mina kompisar) firar den givetvis den 5:e Juni eftersom man är ledig den 6:a. Jag firar att man är ledig, någon nationalkänsla infinner sig ej.

snörar på mig marschkängorna och drar på mig brunskjortan, till detta har jag ett par ridbyxor.

Hojtur till glasskiosken på dagen och grillning med en kall folkpilsner eller 2 på kvällen låter väl lagom i min bok.

bränner svenska flaggan på balkongen, efter detta tar jag mig en fulgrogg och däckar i stolen på ovan nämda balkong. vaknar nog sedan runt lunch och går och tar mig en pizza, upprepar sedan moment 2 med ännu en fulgrogg och däckar återigen i samma stol

Leker med hojen i ett sandtag och avslutar med att grilla och knäppa en birra på en udde.

snörar på mig marschkängorna och drar på mig brunskjortan, till detta har jag ett par ridbyxor.
Såväl klassiskt som tidlöst. Själv så funderar jag på att vattenkamma håret i en strikt sidbena och ansa mustaschen dagen till ära.

Eller så lånar jag bara en hoj och far ut och leker lite.

2983199 Såväl klassiskt som tidlöst. Själv så funderar jag på att vattenkamma håret i en strikt sidbena och ansa mustaschen dagen till ära.

Eller så lånar jag bara en hoj och far ut och leker lite.
Ta nu inte det här serriöst men bilden är lite komisk.

Edit: hitta inte den svart vita den ser mkt komiskare ut :3freak

Bifogat

• DSC00106.3.JPG
    DSC00106.3.JPG
    90.6 KB · Visningar: 119
Jag har sverigeflaggor på mina knäpuckar...
Får väl vifta lite med dem.

Yes, samma sak här. Jag tycker det ger en skön känsla av jämnställdhet efter att ha burit palestinasjal och kastat sten 1:a Maj. Högtid som högtid, det ska firas.

Först tänkte jag åka Bulten, men jag ska nog bada istället!

:plaska

edit: var hittar jag en sverigebikini lite snabbt..?

Jag tänker vara nervös hela förmiddagen, köra bana hela eftermiddagen och prata om hur snabb jag var hela kvällen. Det närmaste svenska flaggan jag kommer är nog om jag slår mig gul och blå när jag vurpar. :kryckor

Ta nu inte det här serriöst men bilden är lite komisk.

Edit: hitta inte den svart vita den ser mkt komiskare ut :3freak

trolleri, trollera :O

prullewwiizi6.jpg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...