Nash's Bultenbilder 09-09-09

Är det några som ska ut och fota i morgon?

Zeki bjuder ju på kaffe i fotokurvan, vem vill fota då? Trodde ryktet redan gått runt stenhårt nu. Tror jag hörde ngt om att han skulle baka också? Någon som vill dementera detta? Eller?
Chokladmuffins vore gott Zeki... appropå sådär... :glömdet

Zeki bjuder ju på kaffe i fotokurvan, vem vill fota då? Trodde ryktet redan gått runt stenhårt nu. Tror jag hörde ngt om att han skulle baka också? Någon som vill dementera detta? Eller?

Ojojoj... Tänkte komma för premiären imorn då det inhandlades ngt nytt att ha i handen idag.. Inte dåligt med både kaffe o nybakt då... WOW... :tummenupp

Tänkte också ge mig ut en sväng o fota..men frågan är om man inte ska köra själv istället..verkar bli fullt i kurvan! :)

inte illa pinkat ;)...

men vafan ska det behövas en vecka för att ladda upp de eller är det redigering som tagit tid:arsele

Fråga honom hur det egentligen var...varför han inte fick upp bilderna och hur det till slut gick till när bilderna lyckades komma in i datorn. :rolleyes::gnissla:glömdet

Hmmm jasså då är det bara sätta igång å baka. Som ni ser kl e typ 4 bullarna måste bakas tidigt :P.
Hahhaha kanske blir kaffe iaf om man hinner sluta i tid på jobbet annars får jag komma tomhänt :huvet

Ojojoj... Tänkte komma för premiären imorn då det inhandlades ngt nytt att ha i handen idag.. Inte dåligt med både kaffe o nybakt då... WOW... :tummenupp

Nog skulle det va gott med både kaffe å nybakat:P
blir nyfiken vad det är som du ska hålla i handen:va:glömdet:D

Åh jag kommer oxå med nytaget körkort och allt, nån som har lite varm oboj? jag dricker inte kaffe!
Jag tar me mig kameran och hoppas även jag kan få hamna på bild oxå!

När glider ni ut till kurvan?

Haha.. Ja med tanke på anstormningen just denna onsdag lär det kanske bli dig :scenskräck

Perfekt tillfälle för premiären ;).

Åh jag kommer oxå med nytaget körkort och allt, nån som har lite varm oboj? jag dricker inte kaffe!
Jag tar me mig kameran och hoppas även jag kan få hamna på bild oxå!

När glider ni ut till kurvan?

Grattis!!!

Jag är där från 16 tiden om allt går som jag vill

Last edited:
Faaan va snygga bilder asså, va använder du för kamera.
Snyyyyggt....

Kan nån ta med hårfön och värma upp fotokurvan så man inte sätter hojen i ett träd?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT