Namninsamling för köp av lap timer

igen

Ngn som fått sin skiva än? :4skrika
Han har skickat de i alla fall, men fan man vill ju ha de nu ju!

jag fick min cd idag

men det verkar inte vilja som jag vill.. ska prova installera på en annan dator..

AleX skrev:
jag fick min cd idag

men det verkar inte vilja som jag vill.. ska prova installera på en annan dator..

Ja hoppas att min kommer snart med!
Tog han ej emot skivan eller :confused: ?

Jensa skrev:
Ja hoppas att min kommer snart med!
Tog han ej emot skivan eller :confused: ?
jo jo.. men det första är att det ser inte ut som det gör i boken.. det andra är att den aldrig reagerade när man satte in usbn... inte ens ett pip (som datorn brykar göra när någon usb sak sätts i...

Jag fick ingen skiva alls. Å andra sidan har jag Macintosh och programmet hade ändå inte funkat. Fick besked från banken idag hur mycket som hade dragits: 1.725 kr. Enligt planen alltså och med 25 kr tillgodo!

:tummenupp

Last edited:
Nyteknik skrev:
Jag fick ingen skiva alls. Å andra sidan har jag Macintosh och programmet hade ändå inte funkat. Fick besked från banken idag hur mycket som hade dragits: 1.725 kr. Enligt planen alltså och med 25 kr tillgodo!

Väntar på min skiva tror den kommer idag!
Fick oxå papper från banken att det dragits 1,725ngt Kr!

CD-Skivan

Göttt.... jag fick min skiva igår!
Ikväll ska jag se om jag kan installera den. Återkommer med hur detta går...

:banana

Nu har även jag fått mina och är en verklig happy camper.

Inte testat något än med de såg fina ut när de låg där i sina kartonger. :)

Instalation av programvara och nedtankning från timern...

AleX skrev:

JA!!! Till sist åtminstånde...

Verkar som den verisionen som jag fick var nyare än den beskriven i manualen.
Först fick jag ingen kontakt mellan datorn och laptimern, gjorde en massa felsökningar ni kontrolpanelen, systemhanteraren mm. Sedan visade det sig att kontaken till laptimern inte var intryckt ordentligt. Det är liksom "två klick" in. Dvs. att när man tror att sladden är i, så skall den tryckas in ännu ett "hack"... om ni förstår vad jag menar.

Nu har jag i alla fall kontakt mellan datorn/USB/laptimern, kanon!

Kan inte vänta, vilken fin programvara, kanon detaljerad med massor av noteringsmöjligheter osv.

Lol...

Nu funkar min med... Som sagt kabeln ska LÅNGT IN

Fyyy

AleX skrev:
Lol...

Nu funkar min med... Som sagt kabeln ska LÅNGT IN

Låååååångt in skulle den visst som sagt var! :banana
Blev nervös för ngra sekunder!

Någon som har lust att öppna den lilla dosan på sin timer och kolla vad det är för batterier!?

/S. Larvatbortsinaegna

oscar skrev:
Någon som har lust att öppna den lilla dosan på sin timer och kolla vad det är för batterier!?

/S. Larvatbortsinaegna
Oscar... Jag var just inne på samma linje som du... tills jag pluggade in USB kabeln o tankade över till datorn. Verkar som den laddar via USB :confused... Prova plugga in USB'n en natt o se om du har full power imon?

/Jorpesson som inte tror att det är 1e april

jorpes skrev:
Oscar... Jag var just inne på samma linje som du... tills jag pluggade in USB kabeln o tankade över till datorn. Verkar som den laddar via USB :confused... Prova plugga in USB'n en natt o se om du har full power imon?

/Jorpesson som inte tror att det är 1e april

:va

Innebär det att det är uppladdningsbara batterier i själva timern, men vanliga i mottagaren? Låter ju bra isf, men även om det stämmer så måste jag ha nya batterier eftersom jag slarvat bort de jag plockade ur!

oscar skrev:

Innebär det att det är uppladdningsbara batterier i själva timern, men vanliga i mottagaren? Låter ju bra isf, men även om det stämmer så måste jag ha nya batterier eftersom jag slarvat bort de jag plockade ur!

Fyllo !

oscar skrev:

Tyvärr Oscar. I just det fallet tror jag det är kört för dig. Cs-Ra batteri A7D storlek är mycket svåra att få tag på, så du får nog slänga din timer :-((

Om du har tur kanske Vattenfall kan sponsra med batteri när de lägger ner Barsebäck....

/Eriksson

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...