Namnförslag till klubben i Västerås

Felet är väl att ni inte tagit kontakt med rätt väg gurus:pannkyss
Jag åker på härliga vägar bara ett par mil från Västerås, 3 av Västmanlands bästa vägar har vi ju in på husknuten, till skillnad från Stockholmarna som bara har slingerbulten o boggesund, 4 minutersrepor, stackare:D

Jaha då får herr Guru vara så snäll o tala om var man ska åka nånstans då! Vad sägs; ska vi ta en tur nån dag så får du visa alla underbara vägar jag tydligen missat... :D

Japp och det var lika länge som klubben existerade som officiell klubb, numera som forumsklubb och kan hittas här http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=37

Hoppas att du inte flyttar p.g.a vägarna. Om man bor i Stockholm och åker ut i Roslagen så finns det ju en uppsjö av vägar, så där är man ju rätt så bortskämd.

det är det som är grejen, vi kör mycket i roslagen och södertörn..
så ja vi är bortskämda...

Felet är väl att ni inte tagit kontakt med rätt väg gurus:pannkyss
Jag åker på härliga vägar bara ett par mil från Västerås, 3 av Västmanlands bästa vägar har vi ju in på husknuten, till skillnad från Stockholmarna som bara har slingerbulten o boggesund, 4 minutersrepor, stackare:D

och 120 mil lika sköna vägar som folk " utsocknes " inte har varit på..
Bara i roslagen..

Åker man roslagens sväng så har man lätt 5-6 timmar bara kurvor..nåja ngn transportsträcka kanske men jag åker hellre 1 timme dit där man också träffar på 100+ andra åkare än här där om man har tur hittar ett gäng mutterspridare..el motardgänget..

Last edited:
Beyaz MC....

...de kan ni ju starta upp igen...
80 talets värsta fest gäng på 2 hjul...:D :yoparty :tuttar :tungan

"Västerås MC" Tycker jag att ni ska heta, då vet alla var ni kommer ifrån...
Får man något pris för originalitet?? :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard