Namn på skinnstället

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Vem i Stockholmsområdet ska man kontakta för att få namn påsytt på skinnstället? Eller påklistrat. Någon här som har kontakter eller bara kan tipsa om något företag? Det är lite halvbrådis. :)

Har du dekalerna med namnet klart redan? Då gör vilken skomakare, sadelmakare, läderverkstad som helst det utan problem. Ska du ha dekalerna gjorda också blir det ju annorlunda.

Vem i Stockholmsområdet ska man kontakta för att få namn påsytt på skinnstället? Eller påklistrat. Någon här som har kontakter eller bara kan tipsa om något företag? Det är lite halvbrådis. :)

Tror att killen som har mc-butiken nedanför västerbroplan (vid avfarten ut mot bromma, shell vid sidan) kirrar det.

Var på 118 second läder på Odenplan med mitt ställ i lördags, ville få mina byx insydda. Dom verkar duktiga, en stor butik med beg. läder, jackor, byxor, skor, det mesta inom läder. Dom utför även div. kringarbeten, blixlås, lagningar, foder, justeringar osv.

Skulle tippa att dom kan fixa det. Dom verkar inte omöjliga att diskutera pris med heller.

www.118secondlader.se

Last edited:
AE-tech i Kärrtorp centrum.
Anders o Eva fixar det nog.
Jag tror dom jobbar 15-20,eller så
08-6002805

Last edited:
Är det någon som kan fixa bokstäver i läder/skinn som ni har nämnt?
Jag vill inte ha bakgrund på namnet utan endast bokstäverna.
Vill inte åka runt med "Johnny" hela säsongen.

:tummenupp Lite sent men.. proffs är de
AE-tech i Kärrtorp centrum.
Anders o Eva fixar det nog.
Jag tror dom jobbar 15-20,eller så
08-6002805

Se för fan till att du inte får nåt fult typsnitt som alla andra har, bara. De må vara proffs på att få dit bokstäverna, men jag har sett skräckexempel på hur det sett ut ändå.

Tror att killen som har mc-butiken nedanför västerbroplan (vid avfarten ut mot bromma, shell vid sidan) kirrar det.
Lindhagensplan heter det (mc boden) .. kan intyga, dom e skitbra där nere, trevliga / kunniga och förhandlingsbara priser.

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back