Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CJ900RR skrev:hundnazistdom är sällskap, inga trofé-maskiner.

flinga skrev:Det påstås att bokstav s och/eller t är bra som en del i ett hundnamn.
Man säger att hundar lyssnar bättre på namn med s -och/eller t-ljud. Vet inte om det stämmer.
Vad i helvete pratar du om???CJ900RR skrev:DOGGLAS
min hund är blandras mellan lapphund och chitszu (hur det nu stavas), så jag döpte henne till Lappskit
hundnazistdom är sällskap, inga trofé-maskiner.

Fixxxer skrev:Vad i helvete pratar du om???
Jag frågade om man kan koppla ihop namnen på något vis och så bajsar du ur dig sådan här skit.
Ta och kolla igen om inlägget en gång till och sen kan du höra av dig igen, lilla vän.![]()
Tjoffe skrev:Jag har fått samma intryck så helt fel kan han ju inte ha!
![]()
Fixxxer skrev:Det är fan så jag har lust att spy galla på er.

Fixxxer skrev:Nej, jag gillar inte hundaveln och oönskade hundar är inte någon ide att sätta till i världen.
Här försökte jag däremot ge lite råd och frågade saker som kanske kan gå att få in i ett namn och så kommer ni med detta? Se till att hålla er i rätt tråd och kom med fakta innan ni kommer med påhopp.
Det är fan så jag har lust att spy galla på er.
Tjoffe skrev:Verkar ju inte spela nån roll vad man kommer med för fakta. Du vet ju bäst iaf. Personligen tycker jag du verkar ganska slut.
Fixxxer skrev:Vet du vad? Det är nog lika bra att ALLA tar valpar på sina hundar och katter. Det är ju det bästa... Så ut och låt katterna sätta på varandra, ut och låt hundarna bonka och sen blir världen lycklig. Sen kan vi störta SKK för de står ju inte för någonting.
Sen skiter vi att åka till veterinären med våra djur och sen skjuter vi dem i skogen...
Förövrigt tror jag inte på månlandningen heller. Synd att Beckomberga är stängt numera men jag kan nog söka hjälp på annat håll, eller vad tror du?
PS: Vem har kommit med fakta förutom JAG? DS
Fixxxer skrev:PS: Vem har kommit med fakta förutom JAG? DS
Jag är så normal här inne att det blir abnormalt. Snacka skumt fenomen...

Det kanske är det som är problemet?Fixxxer skrev:PS: Vem har kommit med fakta förutom JAG? DS
Jag är så normal här inne att det blir abnormalt. Snacka skumt fenomen...

honkiie skrev:Vad har du kommit med för fakta? Finns det nånting i eran diskussion som kan räknas som fakta? Är det inte bara åsikter ni har?
Som tidigare talare sa: Ödmjukt![]()
Om det är problem att vara normal så kanske detta forum borde stängas ner. Det kan ju inte vara normalt att ha så många onormala samlat på ett och samma ställe.Esquire skrev:Det kanske är det som är problemet?![]()
Jag gillar inte att försöka utröna vad som är normalt eller ej. Vi är ju alla blott människor och vi är allla olika. Så det som är normalt för en människa är onormalt för en annan.Fixxxer skrev:Om det är problem att vara normal så kanske detta forum borde stängas ner. Det kan ju inte vara normalt att ha så många onormala samlat på ett och samma ställe.
Fakta är sanning men sanning är inte fakta. Är du veterinär eller nånting?Fixxxer skrev:Fakta är väl sanning, om jag inte minns helt fel? Sanningen är så i hundvärlden, vare sig ni vill förstå det eller inte. Tyvärr är ni inte de enda i världen som anser att hundar ska få para sig hur som helst och det är trist att folk som inte har satt in sig i ämnet ska få yttra sig om det utan att ha fakta att luta sig tillbaka på.
Nu ska jag respektera trådskaparen och hoppas att denne får lite hundnamn att ge sin valp som säkert är efterlängtad.
Fixxxer skrev:Om det är problem att vara normal så kanske detta forum borde stängas ner. Det kan ju inte vara normalt att ha så många onormala samlat på ett och samma ställe.
Fixxxer skrev:Finns det stamtavla och kan man knåpa ihop ett namn av den?
Vad är det för raser? Jag gillar inte när stora bruksraser kallas just för Killer och liknande.
Vad ska det vara för slags namn?
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |