Namn på hojen!

Dragbiken heter Ida, Sv:n heter Sara och gathojen heter Nena =)
Har alltid döpt mina hojar, finna utförligt i mitt garage va dom heter :tummenupp

Trajjan och Busan som även kallas "pensionsprojektet" då den förmodligen kommer sättas ihop till körbar, någon gång under pensionen....om man fortfarande lever då!

Har inte riktigt funderat över detta tidigare, men vid närmare eftertanke vore det nog inte så dumt. Kanske mest för att lyckas förklara för min bättre hälft varför just denna del måste köpas och då till vilken hoj.

MKII:an får gå under "Den lila"
77:an har väl hittills benämnts som "Den fina" eller "Den röda". Eller om tjejen får bestämma "Den som ska säljas".
78:an blir väl bäst "Superbiken".
Martinen får väl gå under epitetet "Martinen".

Mycket fantasifullt.

Frugan döppte min hoj till "Strega" fick sedan reda på att det är Häxa på italienska.... Vad kan hon mena med det? ;)

Catja.

Eller formellt; Bella Catja Xenia efter regskylten.

Blir ofta fel i samtal med "vanligt folk"när jag skriver eller säger sådant som: "Smekte Catja på sadeln igår" eller "Hängde med Catja".

/morris

I skrift: - Black beauty!
IRL: ...Hojen...

Säger ni verkligen IRL: "Nej nu ska jag ta en tur med smeknamnet"?

Vid ett tillfälle kallade "någon" min hoj för "den där vingmuttern" vilket faktiskt verkade passande (om man tänker sig backspeglarna på en Hypermotard i utfällt läge).
I samma veva diskuterades även framkomligheten i bilköer med speglarna utfällda. "någon" påtalade att sannolikheten för att klappa till andras backspeglar med "vingmuttern" var löjligt hög.... Så jag får väl kanske döpa min hoj till "MIRRAH KILLAH!!!" :yoparty

/Hh

I skrift: - Black beauty!
IRL: ...Hojen...

Säger ni verkligen IRL: "Nej nu ska jag ta en tur med smeknamnet"?

Jajemän, och nya flickvännen fick snabbt veta att vill hon ha ett förhållande med mig så får hon räkna med ett öppet sådant. Fina soliga dagar umgås jag gärna med Kajsa. Är tjejen snäll kan hon få hänga med ibland.

Fittan har min blivit kallad, mest för att den är skön att köra med och luktar riktigt jävla illa när den är smutsig :tungan

Den Grå Döden.

Med sitt långa toviga hår han dig kommer att strypa. :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma