Nalle Puh har en kompis som heter Nasse

:huvet
Men Gud så jävla dumt!

Mänsklig idioti på hög nivå.

Islamsk tro förbjuder all avbildning av föremål, människor, djur och växter... endast utsmyckning med mönster är tillåtet.
Ska det vara riktigt hänsynsfullt så ska varenda bild, tavla och staty tas väck!

Att haka upp sig på grisar på det sättet... bara för att det av livsmedelshygieniska anledningar förbjöds att äta svinkött på medeltiden.

Jag blir så irriterad när folk bara sväljer "sanningar" utan att reflektera varifrån de har sitt ursprung och varför. Lite nutidsanpassning tack!

nallle phu är pervers... han har ju inga byxor på sig... :tungan

Ungefär som när det var nån kärring som blev såååå upprörd av att nån saga med Pippi innehöll ordet "neger" typ 17 ggr eller nåt. Frågan är ju om det var ens någon "neger" som tog åt sig? Samma sak här, undrar om ens någon muslim har brytt sig om detta...

Dax att fixa Miss Piggy och andra hemska varelser nu!!

korvgubbe skrev:
Jepp! :tummenupp
...frågan är ju hur många muslimer som på allvar bryr sig om Nasse....

Tydligen tillräckligt många. Det finns fler exempel. Engelska flaggan påminner ju om korstågen tex. Tydligen stötande det också.

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/10/04/britain.redcross/index.html

Notera också resultatet i omröstningen: 90% vill ha kvar flaggan. Vilka är då de övriga 10 kan man undra.

Detta kommer bara att slå tillbaka.....God Save the Queen...Rule Brittania...mfl....den som sett "last night of the proms" inser att detta är ett folk som är nationalistiska så det stänker om det.

Last edited:
korvgubbe skrev:
Ska vi hålla på sådär kan vi ju fylla SH-servern med allt fjanteri som den kristna högern protesterar mot i USA.... Ta valfritt religöst samfund så kommer du finna ett par hander fulla med patetiska puckon...

Nja jag tycker vi analyserar ett fenomen i taget...

Läs detta:

"Vi måste vara öppna och generösa mot muslimer och islam för när vi blir i minoritet kommer dom att göra likadant tillbaka mot oss" - Jens Orback.

ah17 skrev:

Läs detta:

"Vi måste vara öppna och generösa mot muslimer och islam för när vi blir i minoritet kommer dom att göra likadant tillbaka mot oss" - Jens Orback.

Ja, men så tycker han att det är fint att hans moster å en Häst har det så bra ihop....

ah17 skrev:

Läs detta:

När sa han det där med muslimer och majoritet? Inte för att jag tror att han har fel men det vore kul att läsa i vilket sammanhang.

Åh vad jag känner mig berikad när jag läser i länkarna ovan förresten.
Vivanne Franzén kanske inte var ute och cyklade i allt ändårå.

korvgubbe skrev:
Jag skulle inte klaga om han bosatte sig tillsammans med sin moster och hennes häst i Alaska eller var de nu bodde..

Varför driver du med Orback? Är det något i hans uttalande som du finner konstigt?

Man behöver inte vara speciellt slängd i matte för att räkna ut konsekvenserna på lång sikt av nuvarande nativitet och migrationsstatistik. Framtidsforskare delar denna synen:
http://www.metro.se/content/acrobat/stockholm/SESTO_20050929_A_Metro.pdf sidan 5.

Så jag antar att du tycker att det är dravel om hur generösa muslimerna kommer att bli. Borde ju faktiskt blomstra av goda exempel på generositet bland de områden där de redan är i majoritet.

Markus skrev:
När sa han det där med muslimer och majoritet? Inte för att jag tror att han har fel men det vore kul att läsa i vilket sammanhang.

Åh vad jag känner mig berikad när jag läser i länkarna ovan förresten.
Vivanne Franzén kanske inte var ute och cyklade i allt ändårå.

7 december 2004. I samband med Halalslakten av van Gogh.

ah17 skrev:
Varför driver du med Orback? Är det något i hans uttalande som du finner konstigt?

Man behöver inte vara speciellt slängd i matte för att räkna ut konsekvenserna på lång sikt av nuvarande nativitet och migrationsstatistik. Framtidsforskare delar denna synen:
http://www.metro.se/content/acrobat/stockholm/SESTO_20050929_A_Metro.pdf sidan 5.

Så jag antar att du tycker att det är dravel om hur generösa muslimerna kommer att bli. Borde ju faktiskt blomstra av goda exempel på generositet bland de områden där de redan är i majoritet.

vad är de för jefla sepefrågor de ställer...
"kommer vi inte va lika blonda längre"

saxade lite som jag tycker va intressant i en av artiklarna längst upp i tråden:

telegraph skrev:
When every act that a culture makes communicates weakness and loss of self-belief, eventually you'll be taken at your word. In the long term, these trivial concessions are more significant victories than blowing up infidels on the Tube or in Bali beach restaurants. An act of murder demands at least the pretence of moral seriousness, even from the dopiest appeasers. But small acts of cultural vandalism corrode the fabric of freedom all but unseen.

Is it really a victory for "tolerance" to say that a council worker cannot have a Piglet coffee mug on her desk? And isn't an ability to turn a blind eye to animated piglets the very least the West is entitled to expect from its Muslim citizens? If Islam cannot "co-exist" even with Pooh or the abstract swirl on a Burger King ice-cream, how likely is it that it can co-exist with the more basic principles of a pluralist society? As A A Milne almost said: "They're changing guard at Buckingham Palace/ Her Majesty's Law is replaced by Allah's."

By the way, isn't it grossly offensive to British Wahhabis to have a head of state who is female and uncovered?

I doubt whether the Post Office will be in any rush to issue another set of Pooh commemorative stamps, or the BBC to revive Pinky and Perky. Forty years ago, Britain's Islamic minority didn't have the numbers to ban Piglet and change the Burger King menu. Now they do. What will be deemed "unacceptable" in the interests of "tolerance" in 20 or even five years' time?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back