Nakenstrand

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
En spännande tanke.
Jag å min flickvän testade av ren nyfikenhet.
Kändes mycket märkligt först, att bara ta av sig allt bland folk.
Men efter ett tag funkade det, har till och med promenrerat längs stranden nakna, märkligt , spännande å befriande.

Så vad tycker ni om nakenstränder??

ZwaniZ skrev:
2465292 En spännande tanke.
Men efter ett tag funkade det, har till och med promenrerat längs stranden nakna, märkligt , spännande å befriande.

"this thread i useless without pics" ...:tuttar :tungan :arsele :D

ZaXeS skrev:
2465307 hahaha... upp med bilder.....på frugan:tuttar

Säker?

gimp.jpg

Blanco skrev:
2465313 Den där nyfikenheten brukar nog komma runt 40 när allt annat börjar bli o-spännande....
Vilket brukar döda den nyfikenheten gansksa snabbt..

Men för fan gubbar:D nu snackar vi inte enbart om att glo på fruntimmer visst kan det vara trevligt, det är känslan av att vara fri på nåt sätt som är helt ny,, hmmm eller hur jag ska förklara det :tummenupp

Nakenstränder i Sverige är väl inte sådär direkt fascinerande eftersom det bara är massa gamlingar med håriga muttor och fladdrande blygdläppar. Däremot utomlands... Där snackar vi :D

finns lite av varje ja, men bara att vara där själv borde hjälpa upp tillvaron för dom andra "obs en buskis"

ZwaniZ skrev:
2465292 En spännande tanke.

Har varit på många naturist bad och inget konstigt med det dom flesta brukar vara lite äldre ibland barnfamiljer.

Ser inget sexuellt med det överhuvudtaget.

Brukar själv inte åka på såna stränder men har absolut inget emot nakenhet för det.
Fast många gånger är det väl sexigare på en badstrand med ett par snygga badbrallor som visar så där lagom mycket så man får använda fantasin lite också.
Den enda jag verkligen uppskattar att se naken är pojkvännen....(gärna, ofta och länge) å honom är det desto svårare att slita ögonen från.
Resten kan gå nakna eller med skoteroverall det spelar ingen roll, har iaf bara ögon för honom....

Kia skrev:
2465564 Den enda jag verkligen uppskattar att se naken är pojkvännen....(gärna, ofta och länge) å honom är det desto svårare att slita ögonen från.
Resten kan gå nakna eller med skoteroverall det spelar ingen roll, har iaf bara ögon för honom....

fy fan

Kia skrev:
2465564
Den enda jag verkligen uppskattar att se naken är pojkvännen....(gärna, ofta och länge) å honom är det desto svårare att slita ögonen från.

Kan du sluta nu? Jag tror att hela sporthoj och halva Sverige har fattat att du har pojkvän vid det här laget.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg