Najs hotell i Göteborg ;)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag o Pallas skall invardera Götet och gå på metaltown. Så i sann rock n roll anda så måste vi ha ett hotellrum att trasha.
Så är det någon som vet om ett någorlunda schysst hotell i Göteborg..kanske i närheten av frihamnen men det är inget måste.
Inget VÄLDIGT dyrt men ändå schysst standard och bellboys som vi kan äta till frukost :brynad samt någonstans att parkera hojarna.

Alla förslag är välkomna

Shirin o Jos

Om ni inte har något emot att bo med en översexuell kille i sina bästa år så kan ni få bo gratis ute på hisingen, en kvart på spåret så är man framme.
En 160cm säng att dela på 3 är väl inga fel?

Annars så bodde jag på ett skapligt hotell ovanför grönan, uppför en lång jävla backe. Bra utsikt från 10:e våningen och bra rum om man inte väljer sniket. Någon här vet säkert vilket hotell jag menar.

Scandic Crown bodde jag mest på när jag veckopendlade till baksidan.
Bubbelpoolen på översta våningen har jag en känsla av att du kanske skulle tycka om...

Last edited:
Scandic Crown bodde jag mest på när jag veckopendlade till baksidan.
Bubbelpoolen på översta våningen har jag en känsla av att du kanske skulle tycka om...

Done!!! Nu skall vi bara byta ut vattnet i bubbelpoolen mot Gula Änkan (när vi ändå bubblar:tuttar ) och beställa enbart röda och svarta non-stop samt hyra in någon liten dvärg som kan göra partytricks medan vi blir masserade..kanske Rossi är ledig :D

Clarion Collection Hotel Odin är okej. Man kan boka små lägenheter med pentry och grejer om man föredrar det framför ett konventionellt rum, och så finns det garage.

Annars så bodde jag på ett skapligt hotell ovanför grönan, uppför en lång jävla backe. Bra utsikt från 10:e våningen och bra rum om man inte väljer sniket. Någon här vet säkert vilket hotell jag menar.

Du måste mena STOREbror till grönan:7peta det hotellet heter panorama tror jag, skitskön relax har de:tummenupp

Annars finns det massor med hotell i Nordstan med omnejd, first hotell, hotell europa, eggers, hotell robinson mm. mm. kan tänka mig att de kostar skjortan.

detta ligger vid E6 på hisingsidan http://www.winnhotel.com/ tror inte det är lika dyrt iaf.

Barken viking ska tydligen fungera som vandrarhem och ligger bara ett ordentligt stenkasst från frihamnen

Lycka till:tummenupp

Närmast Frihamnen (gångavstånd) på Hisingssidan torde vara Kville Hotell .

Kanske inte de charmigaste omgivningarna men nära till spårvagnen som bara tar 5 min in till lite roligare delar av Götet.

Tyvärr så råder det fullt byggkaos på Pensionat Långa Skrutten annars hade ni gärna fått slagga hos oss.

Närmast Frihamnen (gångavstånd) på Hisingssidan torde vara Kville Hotell .

Kanske inte de charmigaste omgivningarna men nära till spårvagnen som bara tar 5 min in till lite roligare delar av Götet.

Tyvärr så råder det fullt byggkaos på Pensionat Långa Skrutten annars hade ni gärna fått slagga hos oss.

:kiss tack, hoppas byggandet går enligt planerna :)
Hotell Kville äro uppringt och dom återkommer imorgon med svar om rummen för dom hade stängt:confused: men det blir nog bra :)

Men det är ju närmre efter spelningarna (som är i Frihamnen) när vi är fulla som as och har tinnitus...och du vet hur mitt lokalsinne är :P Nära är bra..det är tydligen på raggelavstånd från Frihamnen ;)

Men Avenyyyyyyyn då?? de spelar väl inte hela natta i frihamnen:tungan

Jag vet inte..kanske vi kan ta oss till Avenyyyyyyyyyn ändå ;) fast vi bor bland sjörövare och andra gulmagade Pungmesar (Kapten Haddock:tungan)
Hä bir no bra

SGS Studentbostäder har lägenheter de hyr ut billigt, dagar eller veckor. ligger ungefär vid panorama hotell, en kvart till Avenyn gångväg och 10 min till korsvägen med alla spårvagnar till frihamnen.

www.sgsbostader.com

///P

Hotell Kville har fixat allt åt oss dom är astrevliga. Hoppas hotellet är lika trevligt som personalen verkar. Tack Skruttis :kiss och alla andra som föreslagit ställen.

Back