Nagon har som bor i USA?

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Hej!

Har hittat dekaler till min hoj som saljs av ett amerikanskt foretag som heter Tapeworks.
Tydligen ligger dom i en licenstvist med Honda US angaende deras forsaljning av Hondalicensierade varor, daribland prylarna jag vill kopa. Detta innebar i sin tur idiotiskt nog att dessa varor inte far saljas till kunder utanfor USA.
Jag kanner inte nan "over there", och undrar nu om det har pa SH finns nagon som bor i USA som kan agera kopare at mig, och sedan skicka grejerna hit till Sverige. Helt sinnessjukt, men de vagar tydligen inte trotsa Honda US om detta.

Sa, om nagon har lust att hjalpa mej med detta vore det valdigt valdigt hyggligt :)

MVH. Lasse S

PS. adressen till firman ar www.tapeworks.com fina grejer, men ganska dyra.

Last edited:
southwick skrev:
Hej!

Har hittat dekaler till min hoj som saljs av ett amerikanskt foretag som heter Tapeworks.
Tydligen ligger dom i en licenstvist med Honda US angaende deras forsaljning av Hondalicensierade varor, daribland prylarna jag vill kopa. Detta innebar i sin tur idiotiskt nog att dessa varor inte far saljas till kunder utanfor USA.
Jag kanner inte nan "over there", och undrar nu om det har pa SH finns nagon som bor i USA som kan agera kopare at mig, och sedan skicka grejerna hit till Sverige. Helt sinnessjukt, men de vagar tydligen inte trotsa Honda US om detta.

Sa, om nagon har lust att hjalpa mej med detta vore det valdigt valdigt hyggligt :)

MVH. Lasse S

PS. adressen till firman ar www.tapeworks.com fina grejer, men ganska dyra.

Om du fixar allt kring beställning och betalning så kan du skicka prylarna till mig, så kan jag skicka dom vidare till dig när jag får dom.
Räkna med att det kan gnällas om leveransadress skiljer från faktureringsadress...
PMa om du är intresserad.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...