N-TRADE RACING teamet växer

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
N-TRADE RACING växer och har idag fått tillökning med ytterligare en förare. Ni hittar som vanligt all information om teamet på N-TRADE RACING webben och sajten uppdateras också kontinuerligt med nyheter och information.

Man blir imponerad.... Lycka till fast ni håller er med udda märken... :tummenupp

Mam skrev:
Man blir imponerad.... Lycka till fast ni håller er med udda märken... :tummenupp
Tackar Mathias.
Ja även fast vi håller oss till märkena Honda och Kawasaki som vår sponsor Moped & Motortjänst säljer så är vi ju inte främmande för att förhandla om ett FETT Suzukikontrakt med MAM MC :) Men du vill väl se hur vi lyckas denna säsong först innan vi börjar förhandla :) Vi får väl börja med att muta dig med en bira i Brno hoppas jag :fyllisar Faan va roligt vi skall ha.

KennethN skrev:
Tackar Mathias.
Ja även fast vi håller oss till märkena Honda och Kawasaki som vår sponsor Moped & Motortjänst säljer så är vi ju inte främmande för att förhandla om ett FETT Suzukikontrakt med MAM MC :) Men du vill väl se hur vi lyckas denna säsong först innan vi börjar förhandla :) Vi får väl börja med att muta dig med en bira i Brno hoppas jag :fyllisar Faan va roligt vi skall ha.

Ja lovar bjuda på bira och show vid prisudelningen..
Då det så att TIF Racing utmanar er i deras Endurance race. Bra att få upp nerverna till säsongen. :tummenupp

Det kommer bli bra fart på dig Kenneth nu när du har en vettig hoj att åka på. Ser fram emot att få se dig på pallen i år :)

Mam skrev:
Ja lovar bjuda på bira och show vid prisudelningen..
Då det så att TIF Racing utmanar er i deras Endurance race. Bra att få upp nerverna till säsongen. :tummenupp
Åh faan. Ni har anmält er till ERF racet. KUNGLIGT. Jag får ta en diskussion med Hasse om vi antar utmaningen. Hasse är ju ruskigt snabb men det är ju tungt för honom att dra hela lasset själv med ett bojsänke som jag :)

Don Quixote skrev:
Det kommer bli bra fart på dig Kenneth nu när du har en vettig hoj att åka på. Ser fram emot att få se dig på pallen i år :)
Om det blir nån fart vet man ju aldrig men målet är ju pallplatser, eller i alla fall top 10. Vi får väl se hur långt det räcker. Jag är nog inte en naturbegåvning som dig att jag sänker mig 5sek på varje bana bara för att jag skaffat bättre material. Hos mig sitter nog problemet lika mycket på förarsidan :) men det är bara att träna mycket och jobba hårt så kommer kanske både bra tider och placeringar.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back