N-Gage QD

N-Gage är ett jävla skämt. En skitdålig telefon och en skitdålig handhållen spelmaskin i samma låda. Undvik.

Halogen skrev:
N-Gage är ett jävla skämt. En skitdålig telefon och en skitdålig handhållen spelmaskin i samma låda. Undvik.
Har du något annat att rekomendera? gärna i samma prisklass, annars suktar man ju såklart över PSP men den är ju orimligt dyr tycker jag.

Nån variant av gameboy då? Men jag skulle nog äta nudlar en månad o köpa psp istället. Dumt och betala för nåt annat som man troligen skulle bli missnöjd med iaf.

Håll på pengarna en liten stund och köp ett PSP..
PSP är ju precis släppt så det är inte konstigt att det är dyrt, det är nog bara
vänta en månad så det finns så många butiker som möjligt som konkurrerar
med priserna!

Mr_Turbo skrev:
Har du något annat att rekomendera? gärna i samma prisklass, annars suktar man ju såklart över PSP men den är ju orimligt dyr tycker jag.

Som övriga föreslagit - håll i pengarna ett tag och skaffa en PSP istället när priserna börjar sjunka. :tummenupp

Mr_Turbo skrev:
Är det något att ha? jag skulle vilja ha något att fördriva lite tid med på jobbet när man har nån lugn stund.

http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE87053

Vad kan man mer gör med dem? se på film, lyssna på mp3?
http://www.webhallen.com/prod.php?id=38120
Tycker du ska överväga en nintendo ds. Billigare och jag tror lätt du kan hitta några riktigt schyssta tidsfördrivar spel till den. Sen så är det ju coolt med två skärmar och touchscreen :) Tycker psp är dumt på nått sätt, den är bärbar men det är som helt vanliga spel på den, spel som lika gärna skulle kunna vara på ps2 istället. På en bärbar vill man ha några pusselspel och lite mindre tunga spel, inte typ nått final fantasy som tar 60h att varva.

Jo jag måste nästa känna lite på både DE och PSP innan jag bestämmer mig.

Med PSP är det ju en jäkla tjabbel om vilken version man ska ha också tydligen.

Mr_Turbo skrev:
Med PSP är det ju en jäkla tjabbel om vilken version man ska ha också tydligen.

App app, bara om man ska piratkopiera. Och sånt är olagligt! :mattias

Upp till v1.5 går att "spela backups" på. Över det går det (i skrivandets stund) ej att spela images på psp'n. Men det är nog bara en tidsfråga innen 2.0'an är knäckt. Dessutom finns det ett verktyg för att downgrade'a firmwaren på maskinen, som tyvärr inte fungerar på europeiska versionen av psp (sist jag kollade)

xfader skrev:
App app, bara om man ska piratkopiera. Och sånt är olagligt! :mattias

Upp till v1.5 går att "spela backups" på. Över det går det (i skrivandets stund) ej att spela images på psp'n. Men det är nog bara en tidsfråga innen 2.0'an är knäckt. Dessutom finns det ett verktyg för att downgrade'a firmwaren på maskinen, som tyvärr inte fungerar på europeiska versionen av psp (sist jag kollade)
Nja och nja, det handlar väl mest om att kunna köra emulatorer, fast det kanske också är olagligt? :va

Mr_Turbo skrev:
Nja och nja, det handlar väl mest om att kunna köra emulatorer, fast det kanske också är olagligt? :va

Med v2.0 av firmwaren så kan du inte exekvera din egen kod längre, så nej, det kommer ej att fungera. sorry :\

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8