Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Är det någon mer härifrån som skall till Nürburgring till våren. Själv åker vi den 24:e Maj och tillbaka 28:e Maj. Kunde vara roligt om vi sammanstrålade där nere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vi brukar bo på http://hotel-an-der-nordschleife.de/english/index_e.html kanonhotell med bra priser, man ser banan från balkongen, en Bit på första parkett.Zilversurfer skrev:Vi är bekväma...tar hojjarna på släpDet hade varit skitkul om vi kunde mötas upp. Vi har bokat Blaue Ecke...Men vi ses innan dess.

GSXR1100R skrev:Vi brukar bo på http://hotel-an-der-nordschleife.de/english/index_e.html kanonhotell med bra priser, man ser banan från balkongen, en Bit på första parkett.

Ja det är 2 km till centrum men det finns gott om ölhak utanför dörren.Zilversurfer skrev:Det verkar vara ett ok ställe. Men jag och Johan ville gärna bo i byn![]()

Hoho (?) - var det inte en Fiat Bar-sketa du hade??GSXR1100R skrev:...eller med min sportbil,...
Låna min bil så vaktar jag din fruRobz skrev:Hoho (?) - var det inte en Fiat Bar-sketa du hade??Sportbil
![]()
/Avis som faan... någon som vill vakta min fru medan jag åker?
Ho..? Jag tror jag kör sönder din först...GSXR1100R skrev:Låna min bil så vaktar jag din fru
Lunkan snarkar på nätterna och Barkisen läcker olja, men annars funkar allt.Robz skrev:Ho..? Jag tror jag kör sönder din först...![]()
Betalar du resan oxå???
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |