Nöjda med Braking waveskivor?

gixxer_1255

Suzuki samlare?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 1985, Suzuki GSXR 1100 1986 & Suzuki GSX Katana 1983
Ni som åker med Braking Wave skivor är ni nöjda med dom? Anledningen till att jag frågar är att jag har ett par nya Braking skivor liggand och jag har ISR-skivor på hojen nu och jag tänkte sälja ett par men vilka? Coola wave skivor eller Svensk kvaliter?

gixxer_1255 skrev:
2356653 Ni som åker med Braking Wave skivor är ni nöjda med dom? Anledningen till att jag frågar är att jag har ett par nya Braking skivor liggand och jag har ISR-skivor på hojen nu och jag tänkte sälja ett par men vilka? Coola wave skivor eller Svensk kvaliter?

Waveskivorna äter belägg! Vet inte hur ISR är dock.
Om de passar Hayabusa kan du skicka ett pm med tänkt pris.

Last edited:
gixxer_1255 skrev:
2356653 Ni som åker med Braking Wave skivor är ni nöjda med dom? Anledningen till att jag frågar är att jag har ett par nya Braking skivor liggand och jag har ISR-skivor på hojen nu och jag tänkte sälja ett par men vilka? Coola wave skivor eller Svensk kvaliter?

Är kanon nöja med mina, köpte brakings egna belägg och visst äter dom.. Men bettet är ljusår bättre än org..

Bifogat

• IM000050mod.JPG
    IM000050mod.JPG
    123.8 KB · Visningar: 108
gixxer_1255 skrev:

Själv kör jag med ISR, jäkligt nöjd... Ljusår bättre än orginal.
Om wave skivorna sliter mer belägg skulle jag aldrig byta!

Jag är oxå j...ligt nöjd med mina ISRskivor men "Posörfaktorn" är högre på Braking Waveskivorna. Jag tror ISR är bättre skivor oxå, framför att så är dom lättere att renovera.
Men det ser Coolare ut med Waveskivor!
:confused:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!