Nått fantastiskt har hänt, jag har blivit Pappa

Ett stort GRATTIS till tjejen!! :rullandeu

Som sagt var, nu börjar det nya livet som till största delen består av amning och blöjbyten i början, men det är hur mysigt som helst med en liten bebis! :)

Våran Noah har hunnit blivit drygt 7 veckor nu så han är ju stora killen jämfört med eran Julia. :)

Hallå!

Tycker detta går över förväntan, har inte varit några problem alls hittils. Hon bara äter, sover och gör sina behov.
Man är lite trött för man är ganska mkt vaken på nätterna, inte för att man inte skulle kunna sova. Men det är så mysigt att bara ligga och titta på lilla Julia :)
Kan hålla med om att det nya livet är fantastiskt :tummenupp

Bifogat

• 060522 001,1.JPG
    060522 001,1.JPG
    51.3 KB · Visningar: 48
Grattis!!!
va skönt att allt gick bra, dom brukar vara sötast när dom sover dom små liven ;)
iaf min lilla brorsson, det första han gjorde när jag höll i honom var att spy på mig :zpy
haha. fast det är sånt man kommer ihåg. nu börjar han sköta sig när jag tar hand om honom. :) han är född i februari i år, så nu har han snart 3månaders kalas :)

Jag jobbar på brorsdottern, hon fyllde 3 i år o hon vill ha en minimoto.. (jag har faktiskt inte tjatat på henne :tomten ). en röd då såklart, som farbror claes moppe. :D

som sagt ni har nog mycket kul att se framemot
/z

Grattis!!!

Härligt med stårkbesök!
Glada lyckönskningar!

Grattis grattis!
Så söt säger vi bägge två här nu :)
Skönt att allt gick väl.
Nu kommer du att ha fullt upp förutom på måndagar :hihi

Grattis!

Grattis till Julia! Livet får en ny mening när man får barn, själv har jag 2, en Tobias på 3 år och en Emma på 5 år. Kul att få se bilder på andras nyfödda, då minns man även lyckan man kände när man själv var i samma situation. Grattis än en gång!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka