Nåt kul till på lördag att göra!

boyye

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
1000RR
Nu är det så att jag o tjejen har vart tillsammans i 20månader på lördag, tänkte fira det med nåt kul. Tänkte i klass med bungyjump eller liknande. Vill alltså ha tips på vad man kan hitta på! inte för dyrt, och det ska vara över en hel dag inte en resa på en vecka tex. Det ska vara nåt spännande! Alltså inte en romantisk middag och myskväl utan jag vill ha spänning på en lagom nivå!
Tjaaa

boyye skrev:
Nu är det så att jag o tjejen har vart tillsammans i 20månader på lördag, tänkte fira det med nåt kul. Tänkte i klass med bungyjump eller liknande. Vill alltså ha tips på vad man kan hitta på! inte för dyrt, och det ska vara över en hel dag inte en resa på en vecka tex. Det ska vara nåt spännande! Alltså inte en romantisk middag och myskväl utan jag vill ha spänning på en lagom nivå!
Tjaaa

20 månader?! :va
Brukar man inte fira årsvis?(eller sörja)...

boyye skrev:
Tjaaa

Kan rekomendera tandemhopp med fallskärm. Skithäftigt!! :tummenupp Men kanske lite sent att boka till på lördag... :(

korvgubbe,visst firar man det årsvis.. Men jag tänkte 20månader lät ju bättre, får bli nåt mer kul när det är 24=).. Tandemhopp, vart hoppar man det? finns det någon hemsida eller dyl. om det.

boyye skrev:
Tjaaa

Ett utmärkt tillfälle att fråga henne om hon kan tänka sig en trekant med hennes bästa vän.

"lagom" spännande.

duckie skrev:
Ett utmärkt tillfälle att fråga henne om hon kan tänka sig en trekant med hennes bästa vän.

"lagom" spännande.
hahaaa...

jag och tjejen var på ett äventyrsbad igår, heelt själva! gjorde massa olagligheter som att åka 2 när man bara fick åka en i rutsche-banan. :tummenupp
även lite romantisk med hångel i bubbelpoolen. Sen finns det en extreme-version där du ska putta henne utför saker. kanske inte lika populär...

Ut och "speja" för fan...alltid hittar ni ngt kul eller så kan ni bara
praktisera höstsex på någons gård....lite spänning till den annars så tråkiga vardagen...

Röstar för ett tandemhopp, sen en ordentlig omgång på ett ställe ni aldrig gjort det. Romantisk middag på en mysig krog, å sen nya grepp i bingen..... :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra