Nåt för dig cbjorkman

Jag är seriöst sugen på turbo, tyvärr har jag inga pengar till det i sommar...förhoppningen är att åka turbo nästa sommar :D

Jo jag såg det, tråkigt att han ska sälja. Jag har provat den lite, det är hejdlöst kul.

Rigge skrev:
Jo jag såg det, tråkigt att han ska sälja. Jag har provat den lite, det är hejdlöst kul.

Jag har laddat hem filmerna tidigare och eggat mig...jag planerar dock att vinna pengar snart så då slår jag till :cool:

Sätt det då på en hoj som pallar för "trycket". Som planen verkar vara nu, så kommer vi bara att få samla delar efter dig...

:D :D :D :D :D

Suzukiman skrev:
Sätt det då på en hoj som pallar för "trycket". Som planen verkar vara nu, så kommer vi bara att få samla delar efter dig...

:D :D :D :D :D

Jag ignorerar att du skrev 'samla delar' och noterar att du skrev 'efter dig'... :cool:

Suzukiman skrev:
kom igen...bättre än så kan du väl.. :(

Ja, du kommer att få fetspö av min R1:a!
Din lilla R1000 kommer att blekna och bli alldeles ljusblå och endast se näpen ut...

cbjorkman skrev:
Ja, du kommer att få fetspö av min R1:a!
Din lilla R1000 kommer att blekna och bli alldeles ljusblå och endast se näpen ut...

Så ja ..ta nu inte i för mycket på en gång. Det är inte bra för dit blodtryck. :skrämd

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT