Nåt att ha?..

Värd att satsa på?.

• Antal röstningar
    0

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Ja.. för att göra en lång historia kort så undrade en kompis till mig om denna flicka var nåt att satsa på.. änklast är väl att dra upp en pol va?.. rösta på nu så grabben får göra sitt beslut. :fyllisar
Osäker på om han skulle fria imorn :fattartil
turdself

Last edited:
philsson skrev:
Ja.. för att göra en lång historia kort så undrade en kompis till mig om denna flicka var nåt att satsa på.. änklast är väl att dra upp en pol va?.. rösta på nu så grabben får göra sitt beslut. :fyllisar
Osäker på om han skulle fria imorn :fattartil
Hmm...?? :va :)

Kryssade ja. Men alltid ett men. Hon måste byta tapeter hemma det där ser ju för taskigt ut.

Osäker på om han skulle fria??????
Vafasiken hur gammal är hon 18-max20. Fria för guds skull inte.

SFB skrev:
NEJ NEJ NEJ inte säga så, inte ofta det är babes här ju!! :tungan

...Antar att du skulle bli skitglad om du såg din lillesyrra eller en tjejkompis hängas ut här för allmän beskådan och bedömning....

Jag gillar även jag att kika på söta töser men någonstans måste man väl ändå dra gränsen?!
Jag bryr mig föga om medlemmar här startar trådar för inbördes beundran men det här är ju bara pinsamt...

Philson.. Ta ner tråden/bilden, gå och snyt dig och ägna dig åt läxläsning istället!

korvgubbe skrev:
...Antar att du skulle bli skitglad om du såg din lillesyrra eller en tjejkompis hängas ut här för allmän beskådan och bedömning....

Jag gillar även jag att kika på söta töser men någonstans måste man väl ändå dra gränsen?!
Jag bryr mig föga om medlemmar här startar trådar för inbördes beundran men det här är ju bara pinsamt...

Philson.. Ta ner tråden/bilden, gå och snyt dig och ägna dig åt läxläsning istället!
:va

Hon är ju för tusan fullt påklädd?

Jag röstade JA! Klart man ska satsa på henne :hihi

korvgubbe skrev:

Självklart har du rätt... :4skrika :mad:

Fast jag skulle bli glad om jag såg din lillesyrra här förstås! :tummenupp

Är inte snyggast.se rätt forum för sånt? Dessutom ska man fråga först innan man slänger ut bilder hursomhelst.. Fö var hon söt, men som sagt; tapeterna måste bytas, hockeybilderna ska ner. Dessutom slänger hon kläder över stolsryggar hipp som happ och talar notoriskt i telefon.
Så. Nu kan tråden stängas.

Klart att grabben måste ha frågat henne först.
Hon har nämligen moralisk rätt att avrätta honom annars om det nu skulle vara hennes önskan och det vill han väl inte? :va

20 år senare..

-Men du "Börje" vad var det du föll för hos mej, vad var det som fick dej att fria?
- sporthoj.com istheshit

Pinsamt scenario?

Gothmog skrev:
Klart att grabben måste ha frågat henne först.

Ja, självklart har han gjort det!

- "Hej Anna/Lisa/Emma(eller vad hon nu heter)! Eftersom du dejtat min kompis ett tag nu och han börjar fundera på att fördjupa det hela så tänkte jag bara kolla så det är lungt om jag lägger ut din bild på ett hojforum så grabbarna där kan rösta om du är något att ha för min polare!?"

- "Ja, sjävlklart, vad kul att få mitt utseende bedömt där! Det låter som en jättebra idé! hoppas bara jag får godkänt så han inte ger upp mig bara!"

:rolleyes:

korvgubbe skrev:
Ja, självklart har han gjort det!

- "Hej Anna/Lisa/Emma(eller vad hon nu heter)! Eftersom du dejtat min kompis ett tag nu och han börjar fundera på att fördjupa det hela så tänkte jag bara kolla så det är lungt om jag lägger ut din bild på ett hojforum så grabbarna där kan rösta om du är något att ha för min polare!?"

- "Ja, sjävlklart, vad kul att få mitt utseende bedömt där! Det låter som en jättebra idé! hoppas bara jag får godkänt så han inte ger upp mig bara!"

:rolleyes:
:rofl :rofl :rofl fick faktiskt tillåtelse men jag får väl dra ner bilden endå.. nu blev det bara för mycket.. :hihi tack endå grabbar..

Nu skulle jag vilja ta tillbaka min röst, den nya kandidaten är inte lika godkänd.
Typ som politik det här...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...