Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Hon jobbade för Steve Diapér om du vet vem det är. morsan heter Catrine Öst Forssblad. Lång, snygg... som jag nästan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:så man kan alltså inte på något sätt komma undan billigare... snacka om monopol, det är ju värre än systembolaget vafan![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Hon jobbade för Steve Diapér om du vet vem det är. morsan heter Catrine Öst Forssblad. Lång, snygg... som jag nästan![]()
systembolaget eller flygningenAndersflygare skrev:nja.....det kallas för säkerhet
asså, det va en 5 a då? Jävigt nice iallafall, fast ja skulle aldrig byta min älskling mot den iallafallAndersflygare skrev:du kan inte ana vad steve med Loyden blir lömsk när man uttalar efternamnet som diaper ( blöja)......jo han har har blivit stor ...efs opererar den enda svenskreggade G5 som finns....måste vara den du menar.....den e rätt lyxig ja
har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fanMiss_Orchidee skrev:asså, det va en 5 a då? Jävigt nice iallafall, fast ja skulle aldrig byta min älskling mot den iallafallDäremot mot bilen som han har så kaaaanske..... (och nu menar ja inte volvon)
Andersflygare skrev:har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fan
Sist jag va där ute hade han la repat jaggen för den va spacklad på ena sidan och stod inne i hangaren.Andersflygare skrev:har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fan
Numer lär du alltid behöva dom när du kör med migMark skrev:Vilken tid börjar spektaklet?
O jo, öronproppar lär man ju ta med![]()
Andersflygare skrev:då jag e en halvtaskig pilot åxå med motorintresse får jag föreslå en söndagstur till Viaredsfältet i Borås......skall ju bli bra väder säger dom
skall vara flyguppvisning i den klubben o det finns alltid nåt att glo på
ni skall veta att det är ingen skillnad för mig att gasa för fort in i en kurva o undra om man kommer levande ur den.......som att försöka landa på nåt jävla gräsfält bara för att kompisen skriker att han dör om han inte får pissa snart
....för landningar e inte min starka sida
Vet du när den börjar?non-stop skrev:Gött med en till flygare. E du medlem i Borås Flygklubb eller? Själv e jag segelflygare sen -98.Tog mitt PPL i Ljungbyhed i höstas.
Ps.Jag ska på flyguppvisningen imån.Vilka e det som ska dit?
Mark skrev:Vet du när den börjar?
Det börjar kl 10.00 har ja luskat framMark skrev:Vet du när den börjar?
non-stop skrev:har jag missat det...? fan,2:a året i rad jag har försovit mig pga gårdagen...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |