Nånstans att lagra möbler i umeå ett tag?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Nu är det så att jag sagt upp min lägenhet utan att ha fått en ny än. Eftersom jag är otroligt negativ så är jag övertygad om att det här kommer bli extremt problematiskt. Jag undrar nu är det någon som har ett garage eller liknande som man kan få hyra ett tag att ställa alla mina möbler när jag måste flytta ut och inte har nånstans att ställa dom. Utflyttning är i slutet av december iallafall. Jag kan bo som hemlös och glida runt till olika kompisar ett tag men mina möbler kan inte så utomhus:gnissla

honkiie skrev:
2524057 för att man vet att man inte har råd att bo i läggan efter jul :7peta

Pantar du alla tomma ölburkar och petflaskor borde du väl kunna skrapa ihop åtminstonde en månadshyra till?

korvgubbe skrev:
2524065 Pantar du alla tomma ölburkar och petflaskor borde du väl kunna skrapa ihop åtminstonde en månadshyra till?
det är det jag kommer göra de närmaste tre månaderna! hyra på 5300 ensammen på studentlön är inte coolt.

honkiie skrev:
2524082 det är det jag kommer göra de närmaste tre månaderna! hyra på 5300 ensammen på studentlön är inte coolt.

Du bor hellre på gatan än säljer hojjen!? :tummenupp
Fan. Under vintern har du ju ändå ingen nytta av din busa!

honkiie skrev:
2524082 det är det jag kommer göra de närmaste tre månaderna! hyra på 5300 ensammen på studentlön är inte coolt.

Är det inte möjligt att få in nån inneboende då?! Studentkollektiv är ju ingen nyhet direkt..

Starstriker skrev:
2524084 Du bor hellre på gatan än säljer hojjen!? :tummenupp
Fan. Under vintern har du ju ändå ingen nytta av din busa!
Haha, jag äger ingen busa, det står bara så från tråden när jag frågade om man törs skriva här när man sålt hojen. Urbantiger föreslog att jag skulle ljuga och skriva att jag har en busa så att jag kunde fortsätta.

korvgubbe skrev:
2524085 Är det inte möjligt att få in nån inneboende då?! Studentkollektiv är ju ingen nyhet direkt..
Du glömmer att jag hatar människor. Det är därför jag studerar till lärare!

Last edited:
En kontainer kostar några hundringar i kvartalet om du har oömma saker, kanske ett alternativ? Annars har bostaden förvaringsutrymmen men de kostar ju lite väl mycket.

Förövrigt är detta inte en helt dålig tid för att söka bostad, många som säger upp sina lägenheter inför vårterminen och de som ska börja plugga får ju antagningsbeskedet rätt så sent.
Om du kan tänka dig att bo i korridor med eget pentry så är såna relativt lätta att för tag på men det är ju bara runt 20kvadrat.

zoddri skrev:
2524458 En kontainer kostar några hundringar i kvartalet om du har oömma saker, kanske ett alternativ? Annars har bostaden förvaringsutrymmen men de kostar ju lite väl mycket.
Kastar dom omkring kontainrarna mycket? Är väl bara datorbordet som är lite väl ostabilt. Vart tar man kontakt med folk om man ska ha nånting i en sån?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg