Nångång ska ju vara första gången...

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
var ute och körde lite hinderbana för första gången. :rolleyes:
Körde ganska många gånger och det gick bra men så sista gången när man ska bromsa in och undgå ett hinder så fick jag gick jag i backen.. :o vet inte om det blev framhjulssläpp lr pga det lilla gruset som var på banan. vem vet kanske var lite av varje....
Så nu är lite av vänstersida skrapad,en blinkers och backspegeln förstörda samt stoltheten :(

SimmPsi skrev:
var ute och körde lite hinderbana för första gången. :rolleyes:
Körde ganska många gånger och det gick bra men så sista gången när man ska bromsa in och undgå ett hinder så fick jag gick jag i backen.. :o vet inte om det blev framhjulssläpp lr pga det lilla gruset som var på banan. vem vet kanske var lite av varje....
Så nu är lite av vänstersida skrapad,en blinkers och backspegeln förstörda samt stoltheten :(

Som sagt tycker jävligt synd mo dig :(

Precis samma sak hände mig, fast på uppkörningen :D Men jag skulle göra manövern åt vänster och la ner den på högersidan. Fattar fortfarande inte hur jag kunde, har klarat det sen första gången jag testade det.. utmärkt. Men.. men sånt som händer. Gjorde det på min egna även jag. Lite tråkigt när sånnt händer.. men nån gång ska ju alla i backen.

Hehe ja det var ju lite sämre tajming :p
Men nu är min RG fit for fight igen! :crash
ska väl ut idag igen! : :rolleyes: ..fast betydligt lugnare :rodnar

Hehe.. okej. Jepp, är ju bara att ge på den lite i början så man får upp farten sen i med tvåan o ta det lungt runt allt. Tidtagngen börjar ju inte förns man kör förbi dom sista (tredje)? konerna räknat med dom man startar bakom, och tar stop vid samma ställe.. där man börjar bromsa. Slå av på gasen lite innan det också.. så går det fint.

Tackar!!det ska jag ha på minnet! :bow
jag trodde dom börja ta tid precis när man for iväg o sluta då man väja undan hindret :p

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back