Nån som vill se lite drifting?

Du kanske inte kommer ihåg detta men på Bike dagarna så stod du å tränade på en parkering lite bortom Bike. Jag å 3 till stod och kollade på dig ett tag där på parkeringen , såg jävligt bra ut:D

Kan man väl säga det är jävligt kul att köra och det är ju inte allt för många som kan det.. cirklar kan ju alla i dagsläget tyvärr alla söker något eget och då menar jag alla!... det tar slut ganska fort därför är det bra att ha en kamera i närheten när man vill leka :D

Kan inte du försöka wheela samtidigt som du burnar? Alltid velat se nån göra det :crash

sweet :tummenupp, kanske va dig jag såg körandes längst pendeltågstationen i haninge för ett tag sedan också.

Fett mä najs jaao som grannen Ibrahim hade sagt. Du e fan bra. Du borde ju typ hålla på med stunt eller nåt:tummenupp

Ballt! :tummenupp

Nästa steg lite koner kanske? Vore jäkligt coolt att se drifting i en planerad bana liknande bilarna.

/R

Riktigt snyggt av Andreas. :tummenupp

En till som kan:
[YOUTUBE-ID]9vZXfCCiTPo[/YOUTUBE-ID]

(kallades inte han Chris "Teach" McNeil förut? Numera står det ju Chris "The Champ" McNeil..)

Det är Teach from Usa. I den där filmen så kör han en CBR 600 från 04 om jag minns rätt det var han jag hämta inspartions ifrån han är riktigt duktig
Han kör numera en Bmw hoj

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...