Nån som vill sälja...

EasyRider skrev:
2071114 Ursäkta att jag driver tråden lite OT men vilken klubb skall du köra kart för?

Vi har en fin klubb som gärna tar emot fler medlemmar:

http://www.mak.nu/

Mvh

Det lutar nog mot väla eller ö ljungby. Till väla banan har jag 5 min bilväg

Ska undersöka vilken klubb som passar mig bäst, men tack för tipset.

Vem säljer nya sport 2000 kartar? Helst i skåne!

Mvh

Sniper skrev:
2071211 Ska du sälja din ?

Nej, köpte min för 2 månader sedan. Men jag bara undrade varför han uteslutit en sådan hoj. Din R1:a ser riktigt schysst ut måste jag säga, av det man ser på den lilla bilden...

Sniper skrev:
2068846 Som sagt har inget behov av att sälja den, ska den säljas är det som den
står tänker inte lägga tid på annonser med delar hit och dit.

Är det någon som gillar hojen som den står och ser värdet i att slippa beställa
delar, skruva på dom, åka och få den bänkad (mappad) Samt serva på YC.
Då säljer jag den till det pris jag begär. Ca 20000:- billigare än en ny för
110k med samma utrustning.

Vad skiljer på en 05,a som gått 0 mil och en som gått 110 mil :va

Som jag ser et är det samma garantier som gäller, köper man en som
rullat 110 mil slipper du tänka på inkörning samt sparat 1350:- på en sevice.

Men jag ska inte förneka att det är en viss känsla att gå in i en butik och
köpa en ny.

110 lök är den värd i mina ögon med 110mil om jag jämför vad en ny 05 kostar..114900 eller 108 på importformor

tobbe1 skrev:
2069045 Inte kass men 2000 mil är för långt enligt mig

En ny är alltid en ny. Du kan ju inte räkna med att få igen pengarna du lagt ner på utrustningen...

Säljer du din hoj när den nått 2000mil?..eftersom det är för långt för dig :va

Nybörjare skrev:
2071734 110 lök är den värd i mina ögon med 110mil om jag jämför vad en ny 05 kostar..114900 eller 108 på importformor
D e en hoj jag vill ha. extrautrustningen e inte värd särskilt mycke för mig.

Nybörjare skrev:
2071734 110 lök är den värd i mina ögon med 110mil om jag jämför vad en ny 05 kostar..114900 eller 108 på importformor

Säljer du din hoj när den nått 2000mil?..eftersom det är för långt för dig :va
som jag skrev innan- visst kan man köpa en hoj som gått 2-3 tusen, men då ska ju priset vara där efter.

tobbe1 skrev:
2071751 D e en hoj jag vill ha. extrautrustningen e inte värd särskilt mycke för mig.

som jag skrev innan- visst kan man köpa en hoj som gått 2-3 tusen, men då ska ju priset vara där efter.

det finns beggad på hojtorget där firman tar 99 900 för R1 05 med fåtal mil på mätaren..det täcker ju precis det du max vill lägga ut.

tobbe1 skrev:
2067624 nr1: E en lång historia, men säljaren är inte seriös
nr2:Norrland (bor i skåne)
nr3:dyrast på nätet
nr4:har gått 2000 mil=för långt

och vad är det för fel på Norrland :confused: :) :)

BMW R90s skrev:
2068807 Eh, är en modern sporthoj kass etfer 2000mil :va
Bättre 2000 ärliga än 400+2500 som åstakommits med cykeldator.

helt rätt, är så att säga formodligen ärliga mil, hellre än sådan som förmodligen är bra skött, än en ev idiot körd skitialltjagbyterändånästaår hoj,

mojjsan skrev:
2071796 helt rätt, är så att säga formodligen ärliga mil, hellre än sådan som förmodligen är bra skött, än en ev idiot körd skitialltjagbyterändånästaår hoj,
fömodligen bra skött !? vad grundar du d på :va

tobbe1 skrev:
2071805 fömodligen bra skött !? vad grundar du d på :va

man förmodar att hojjar skall vara bra skötta, men en lågmils hoj ägaren säljer för att "offtast" inte torska för mkt cash på behäver ju inte vara snällt körd då det är som viktigast "inkörning" sedan att en hoj kanske har gått 2500 mil utan ev problem får man iaf kalla att den förmodligen bra skött "förhoppningsvis".

Last edited:
mojjsan skrev:
2073572 man förmodar att hojjar skall vara bra skötta, men en lågmils hoj ägaren säljer för att "offtast" inte torska för mkt cash på behäver ju inte vara snällt körd då det är som viktigast "inkörning" sedan att en hoj kanske har gått 2500 mil utan ev problem får man iaf kalla att den förmodligen bra skött "förhoppningsvis".
Jag tycker d känns säkrare att köpa en lågmilare eftersom man oftast inte känner till hur den är skött. vem vill ha en hoj som gått 2500 bakhjulsmil ?

tobbe1 skrev:
2073838 Jag tycker d känns säkrare att köpa en lågmilare eftersom man oftast inte känner till hur den är skött. vem vill ha en hoj som gått 2500 bakhjulsmil ?

Det står en ny Cbr 1000 Repsol i Halmstad, lite mer pengar än du tänkte lägga,(ca110k) men det är en alldeles precis splitter ny hoj.

Olander skrev:
2073873 Det står en ny Cbr 1000 Repsol i Halmstad, lite mer pengar än du tänkte lägga,(ca110k) men det är en alldeles precis splitter ny hoj.
Ja jag vet. velar fram o tillbaka om jag ska ha den. lite över budget, men då får man ju en sprillans. beslutsångest :confused:

tobbe1 skrev:
2073894 Ja jag vet. velar fram o tillbaka om jag ska ha den. lite över budget, men då får man ju en sprillans. beslutsångest :confused:

va fan du lever bara en gång KÖP KÖP finns ju inte så många repsolare så
du bli lite udda med den, så slipper du köra dussinhoj (r1)

Hjälpte det att välja nu :hihi

tobbe1 skrev:
2072293 Hittar inte den...

Den finns kvar.Gå in på hojtorget.nu,sök på R1.Dom hade 3st för ca en månad sedan och nu har dom en beggad 05 kvar.Begärt pris är 99 900 vilket dom begärde för dom två andra också.Denna har 423mil på sig.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025