Nån som vill hjälpa mig byta drivpaket?

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ska upp till biscaya nu o hämta ett nytt drivpaket till min moster och tänkte byta det innan söndag då jag ska på mcsemester i en vecka. Problemet är bara att jag aldrig gjort det förut, och förmodligen saknar verkyg.

Någon som har verktyg o tid o lust o hjälpa mig? Stortryne är en hejare på att baka kladdkaka så det bjuds till den som hjälper till! :tummenupp

paketet.........

lilltryne skrev:
Ska upp till biscaya nu o hämta ett nytt drivpaket till min moster och tänkte byta det innan söndag då jag ska på mcsemester i en vecka. Problemet är bara att jag aldrig gjort det förut, och förmodligen saknar verkyg.

Någon som har verktyg o tid o lust o hjälpa mig? Stortryne är en hejare på att baka kladdkaka så det bjuds till den som hjälper till! :tummenupp
Låna depåstödet så kan vi kolla på d imon kanske.... vet ej vad d e för verktyg till duccen om d ngt speciál typ???? :va ska ta en titt när jag åker ner nu vid 4 snåret..... Mvh lillla grannen

Roadrunner69 skrev:
Låna depåstödet så kan vi kolla på d imon kanske.... vet ej vad d e för verktyg till duccen om d ngt speciál typ???? :va ska ta en titt när jag åker ner nu vid 4 snåret..... Mvh lillla grannen

Gött! Då får ja la gå ut o idla tills du kommer... :-)

Nyheter
Wunderlich-skydd för BMW F 450 GS

Wunderlich lanserar tre sky...

Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano