Nån som vill haka på till HBG måndag?

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
Börjar min semester nu så jag tänkte passa på att köra till RG-Motor (Yamaha-Center) och kika och handla lite..

Nån som är sugen så svara här så samlas vi nånstans där det verkar lämpligt.

men fan då.. jag börjar inte min semester förrän nästa vecka igen.. jaja vi får väl åka sen igen.. :tummenupp

KetogaN skrev:
men fan då.. jag börjar inte min semester förrän nästa vecka igen.. jaja vi får väl åka sen igen.. :tummenupp

Vi kan köra sen osso....
Alltid kul.

Jag måste hämta en grej jag lagt undan....

Jag ska me upp där i darna eller nåt.

Tjena! Jag ska me upp där i dagarna eller kanske ringa först då jag behöver få tag i nån farbror som heter Glenn.Dags o serva hojen men säkert på den mest olämpliga tid,anntingen semestertider eller fullt i verkstan o göra.
Känner du för det kunde vi snurrat upp där nån dag o även kollat
Honda samt en sväng in till Fleninge mc skrot o se om gubbarna där är otrevliga o lite nonchalanta he he.
Ska på o jobba natt idag så fredag sover man bort tyvärr aja men det finns ju fler dar.
Mvh Peter R1 racer

Re: Jag ska me upp där i darna eller nåt.

R1 racer skrev:
Tjena! Jag ska me upp där i dagarna eller kanske ringa först då jag behöver få tag i nån farbror som heter Glenn.Dags o serva hojen men säkert på den mest olämpliga tid,anntingen semestertider eller fullt i verkstan o göra.
Känner du för det kunde vi snurrat upp där nån dag o även kollat
Honda samt en sväng in till Fleninge mc skrot o se om gubbarna där är otrevliga o lite nonchalanta he he.
Ska på o jobba natt idag så fredag sover man bort tyvärr aja men det finns ju fler dar.
Mvh Peter R1 racer

Ring upp och beställ tid. De har inte lite att göra nu som du gissade.
Glen == Yamaha Center ägaren... (Tillsammans med Ralf, yngre broder). :)
Han e toppen och mkt kunnig. (Han har precis fixat min Bulle, så jag e extra glad i dag :D )

Om du inte hade tänkt att tokgasa motorväg hela vägen så hakar jag gärna på. Har ett ärende i Åstorp som jag har skjutit upp i 1,5 år... :rolleyes:

Benjamin skrev:
Om du inte hade tänkt att tokgasa motorväg hela vägen så hakar jag gärna på. Har ett ärende i Åstorp som jag har skjutit upp i 1,5 år... :rolleyes:

Nej fan ingen motorväg...vi kör lite hittepåvägar upp och ner...
Bara låta fantasin flöda lite....
Det löser sig...

Vi har hela dagen på oss...

Vad är en lämplig mötesplats och när? (inte för tidigt bara)...

bo$ken skrev:
Nej fan ingen motorväg...vi kör lite hittepåvägar upp och ner...
Bara låta fantasin flöda lite....
Det löser sig...

Vi har hela dagen på oss...

Vad är en lämplig mötesplats och när? (inte för tidigt bara)...

Vetifan... Statoil södra Lund vid tolvtiden?

Benjamin skrev:

va? har du fortfarande inte sagt till henne att det är slut??? :D :D :D :p :p :p

ett helt kåpset....... skämt å sido.... Ett kåp glas... ev. dynojet uppe på centret oxå...

Får ta raincheck.... :( Ska hänga med polaren till "landet" och bada och njuta av den svenska sommaren.. :tummenupp

Ha skoj!

Fixx skrev:
ett helt kåpset....... skämt å sido.... Ett kåp glas... ev. dynojet uppe på centret oxå...

Någon annan som är sugen på att hämta ett kåpglas och köra det till hörby... Kaffe och kaka vid leverans :D

Pallar inte köra uppdär imorron själv...
Om ingen vill så får man själv masa sig upp på tisdag elelr fredag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT