Nån som vill ha grejer till mässpriser?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Tja..

Åker till mässan i Birmingham på fredag. Den är tokstor och dom säljer allt o lite till, oftast till bra priser. Har ni nått som ni vill ha köpt kan ni meddela det här så kan jag se om jag kan köpa med det hem!
 
Då syns vi kanske där...
Ska du ligga över???

/A

www.w-motoracing.se




Don Quixote skrev:
Tja..

Åker till mässan i Birmingham på fredag. Den är tokstor och dom säljer allt o lite till, oftast till bra priser. Har ni nått som ni vill ha köpt kan ni meddela det här så kan jag se om jag kan köpa med det hem!
 
Macho Woman skrev:
Köp några snygga Suzuki-toppar åt mig!

Skulle aldrig falla mig in. Blir det några toppar kommer dom ha ett stort K på sig. Att du gillar Sukka beror ju enligt vad du sa till mig i London på att dom är snabbast just nu. Nästa år är ZX10an värst så då får du ändra uppfattning och kommer vara jätteglad över dina Kawa-toppar :)
 
Jag vill ha... En Öhlins-styrdämpare, ett par OZ magnesiumfälgar och ett par Arrow-fotpinnar. Du får 80 spänn och kan behålla växeln, ok?
 
Don Quixote skrev:
Skulle aldrig falla mig in. Blir det några toppar kommer dom ha ett stort K på sig. Att du gillar Sukka beror ju enligt vad du sa till mig i London på att dom är snabbast just nu. Nästa år är ZX10an värst så då får du ändra uppfattning och kommer vara jätteglad över dina Kawa-toppar :)

Ställer samma fråga här som på din andra tråd..
Hur mycket vill du ha för din biljett??? :D
Ja, jag vet.. jag är :dummer
Men jag vill också åka.... :4skrika :6surkart
 
Stephen skrev:
En till mig själv.. Har ju inget för mig så jag skulle kunna åka över och kola lite och köpa lite smått och gott.... MEn iofs är det ju inget kul att åka själv.... Nån som hakar på??

Helvete! Har inte ett ruttet öre just nu annars hade jag åkt med dig. :(

Ni andra, ta chansen och åk dit!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top