Nån som vet vilka banor det kommer att tävlas på nästa år i Rookieserien?

Da Weasel skrev:
Kan vara intressant att veta hur många slantar man måste lägga undan under vintern :)

Alla banor utom Mantorp. Med två serier där vi rookies kör support och någgra rena b-tävlingar så blir det allt åka av.

Vänta tills efter helgen så vet vi mer.

Chrille skrev:
Åfan. Vågar sig någon på Mantorp?? Perfekt!

Som sagt, vi väntar till efter helgen.

Ja, alltså inget rent b-race vad jag vet iaf. Däremot siktar ju kortedala på att köra sm och tvådagars träning, 13-16'e maj. På samma sätt de gjorde 2002.

oFFkeFF skrev:
Ja, alltså inget rent b-race vad jag vet iaf. Däremot siktar ju kortedala på att köra sm och tvådagars träning, 13-16'e maj. På samma sätt de gjorde 2002.

Hoppas inte vädret blir samma bara.. isch.. Det är ju varmt ute nu om man jämför med hur det var då.. Har aldrig frusit så jäkla mycket på en racerbana..

/B

Bj.O.rn skrev:
Hoppas inte vädret blir samma bara.. isch.. Det är ju varmt ute nu om man jämför med hur det var då.. Har aldrig frusit så jäkla mycket på en racerbana..

/B

Det ligger iaf ett par veckor senare än förra året, så det är bara att hoppas på bästa vårvädret :)

Bj.O.rn skrev:

/B
Då var du inte med på Anderstorp 2001, -1 grad på natten, kylaren på RD'n frös sönder och jag låg i min syntetsovsäck och skakade i ambulansen utan kupévärmare, det var kallt!

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2